مهار ستاره پرسپولیس کار هرکسی نیست/ استقلال چند مهره تاثیرگذار در اختیار دارد اما...
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط این تیم قبل از دربی سرخابی‌ها صحبت کرد.

علیرضا محمد با اشاره به دربی سرخابی‌های پایتخت اظهار داشت: رویارویی پرسپولیس و استقلال یکی از حساس ترین بازی های دو تیم است و می تواند تاثیر مستقیمی روی معرفی قهرمان لیگ برتر داشته باشد.

وی در خصوص وضعیت این دو تیم در آستانه دربی شماره ۱۰۰ تصریح کرد: دو تیم در حال حاضر در بهترین شرایط ممکن قرار دارند و با پیروزی های اخیرشان رقابت و کورس جذابی را در جدول رده بندی دارند و این موضوع می تواند حساسیت و البته جذابیت این بازی را دوچندان کند.

بازیکن سال‌های گذشته سرخ‌ها افزود: در حال حاضر پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم مهم است و شاید بتوان گفت تیم برنده در شهرآورد شانس اول کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره اوضاع و احوال این تیم گفت: پرسپولیس روزهای خوبی را سپری می کند. در بازی های اخیر تقریبا همه بازیکنان تیم در وضعیت فنی و روحی- روانی خوبی به سر می برند. بازگشت چهره موفقی مانند سعید صادقی، اوج گیری دوباره مهدی عبدی و ایجاد هماهنگی تیمی باعث شده پرسپولیس برای قهرمانی امید ویژه داشته باشد که در این مسیر پیروزی برابر استقلال در دربی می تواند این مسیر را هموارتر کند.

علیرضا محمد در مورد فاکتورهایی که می‌تواند شانس پیروزی پرسپولیس در دربی را افزایش دهد گفت: دربی دیداری است که هر تیمی کمتر اشتباه کند می تواند بهترین نتیجه را کسب کند. حفظ آرامش، تمرکز و مدیریت پرسپولیس از آغاز بازی تا سوت پایان می تواند به تیم گل محمدی کمک کند تا در این بازی مهم به پیروزی و سه امتیاز ارزشمندی دست پیدا کرده و گام بلند و مهمی را به سوی قهرمانی بردارد.

پیشکسوت سرخ‌ها با تمجید از نفرات پرسپولیس عنوان کرد: استقلال چند مهره تاثیرگذار در اختیار دارد که مهار این نفرات از سوی بازیکنان پرسپولیس می تواند ابتکار عمل و توپ و میدان را به قرمزها بدهد. مساله ای که کادرفنی به خوبی به آن واقف است و می تواند با این حربه نقاط قوت استقلال را از کار انداخته و با استفاده از پتانسیل فنی بازیکنان برنده این رقابت مهم لقب بگیرد. 

مربی سابق محمد عمری در خصوص نقش این ستاره جوان پرسپولیس در دربی گفت: محمد بازیکن باهوشی است و حضورش در این دیدار می تواند به طور حتم به سود پرسپولیس باشد. محمد عمری بازیکنی است که مهار او کار هرکسی نیست و می تواند ستاره پرسپولیس در شهرآورد باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی