نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
۱ |
۰
عکس| پشت پرده تصویر جنجالی از CR7/ چرا رونالدو لاک می‌زند؟
منبع: خبرآنلاین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در سالهای اخیر هر بار که کریستیانو رونالدو عکسی بدون کفش و جوراب از پایش منتشر کرده، لاک ناخن پایش مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است اما به نظر می‌رسد که دلیلی کاملا منطقی برای این ماجرا وجود دارد.

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره النصر اخیرا تصویری از خودش در سونا منتشر کرده که به نظر می‌رسد که در عربستان در حال ریکاوری بدنی است. در حقیقت ستاره ای نظیر رونالدو به کوچک ترین جزییات برای بهبود شرایط بدنی خود توجه دارد و لاک پایش هم دقیقا در همین راستا است. تصویر رونالدو مورد توجه هواداران قرار گرفته است و یک کاربر توییتری در این باره نوشته است: تا جایی که می‌دانم ورزشکاران رزمی‌ناخن‌های پایشان را برای محافظت یا چنین چیزی رنگ می‌کنند.

در حقیقت به نظر می‌رسد که این لایه حفاظتی دلیل رنگ کردن ناخن‌های پای رونالدو است. بیلد گزارش داده است که ورزشکاران برای این که پایشان دچار باکتری یا قارچ نشود، یک لایه محافظتی را به ناخن‌های خود اضافه می‌کنند. ورزشکارانی نظیر رونالدو ممکن است که پاهایشان عرق کند یا ساعت‌ها در کفش باشد و این کار مانع از ان می‌شود که بدنشان با قارچ یا باکتری تضعیف شود و حتی مایک تایسون اسطوره بوکس دنیا نیز پاهایش را لاک می‌زده است.

عکس| پشت پرده تصویر جنجالی از CR7/ چرا رونالدو لاک می‌زند؟

ورزشکاران رزمی از طرفی تصور می‌کنند که با لاک زدن به پایشان مانع از شکستگی ناخن‌هایشان می‌شوند و با یک لایه محافظتی، آن را تقویت می‌کنند.

در سالهای اخیر برخی از افراد این اقدام رونالدو را مسخره کرده‌اند اما ستاره پرتغالی به خوبی می‌داند که سلامت بدنش بسیار مهمتر از آن است که گروهی قصد تمسخر او را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: از دیدن اشک‌های کریستیانو رونالدو لذت بردم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    حداقل لاک بی رنگ بزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی