مدافع جنجالی هوادار آماده حضور در کمیته انضباطی و اخلاق/ سکوت ساکت الهامی به شایعه تبانی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با گذشت دو روز از شکست سنگین تیم هوادار مقابل استقلال و اتهام تبانی که به تیم ساکت الهامی برای این شکست وارد شده، این مربی فعلا واکنشی به این اتهام نشان نداده است.

کمتر کسی تصور می‌کرد تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر هوادار به پیروزی پرگل ۶ بر ۱ دست یابد. از همان لحظات ابتدایی پایان مسابقه و در فضای مجازی اتهامات به تیم هوادار با سرمربیگری ساکت الهامی بابت کم کاری و تبانی مقابل استقلال آغاز شد.

بخشی از هواداران سایر تیم‌ها از جمله پرسپولیسی‌ها بعد از تماشای بازی هوادار اعتقاد داشتند که اتفاقات غیر فوتبالی عامل این شکست سنگین تیم هوادار بوده است.

آتش این اتهامات با انتشار پیامی از سوی سپهر حیدری مدافع سابق پرسپولیس که گل قهرمانی این تیم را در زمان سرمربیگری افشین قطبی مقابل سپاهان به ثمر رساند، شعله‌ور شد.

حیدری در این پیام بدون نام بردن از ساکت الهامی مدعی شد او تیمش را طوری ارنج کرده است که مقابل استقلال نتیجه نگیرد. پس از آن هم ویدئوهای تقطیع شده از عملکرد مهدی عبدی مدافع تیم هوادار برابر بازیکنان استقلال به سرعت دست به دست شد. در این ویدئوها این‌طور به نظر می‌رسید که عبدی مقابل بازیکنان استقلال کم کاری می‌کند.

عبدی خیلی زود نسبت به این اتهامات موضعگیری و در مصاحبه‌های متعدد با رسانه‌ها تاکید کرد که مقابل استقلال هیچکدام از بازیکنان هوادار از جمله خودش سرحال نبوده‌اند. او حتی قسم خورد که تبانی نکرده و در بازی روز شنبه روحیه‌اش را از دست داده است. او گفت: «من مشکلی ندارم. اگر کمیته انضباطی و اخلاق مرا بخواهند با تمام توان در خدمتشان هستم. دوست دارم به خاطر این اتفاقات در جام حذفی هم به استقلال بخوریم و آنجا قطعاً شرایط فرق می‌کند.»

به جز عبدی، چند بازیکن و مربی هوادار هم به دفاع از عملکرد تیمشان پرداختند از جمله ایمان عالمی دستیار ساکت الهامی. عالمی گفت: «همین خط دفاعی ما را جلوی پرسپولیس داشتیم و با همین شاکله مقابل آنها هم بازی کردیم ولی در شرایط بازی‌ها و تمرینات سرمربی برای تغییرات اقدام می‌کند.اینکه مخاطبان فوتبال چه چیزی را تشخیص می‌دهند مهم نیست، مهم این است که ما در تمرینات با بازیکنان کار می‌کنیم و شرایط آنها را می‌سنجیم و از آنها استفاده می‌کنیم.»

باوجود اوج گرفتن اتهامات اما ساکت الهامی سرمربی هوادار هنوز واکنشی به این مسئله نداشته است. تنها اظهارات الهامی بعد از باخت سنگین به استقلال به همان نشست خبری پس از مسابقه در ورزشگاه آزادی محدود شد.

الهامی که از نتیجه به دست آمده بهت زده بود، از شنبه شب به عنوان تلخ‌ترین و سخت‌ترین شب زندگی فوتبالی اش نام برد و تنها از حرکت آخر بازی استقلالی‌ها یعنی پنالتی زدن سیدحسین حسینی گلایه کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸
  • مهدی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    نیمه اول سرحال بودن بهو نیمه دوم سرحال نبودن بسه دیگه یارو مربی هوادار میاد میگه گلر اول را نذاشتیم جلو استقلال چون گل بد از پیکان خورد خداوکیلی برید گل پیکان به هوادار را ببینید کجاش مقصر گلر بوده ساکت الهامی به جز گلر اصلی عزت پورقاز را هم بازی نداده جالبترش این قبل بازی دقدقه مربی هوادار انتخاب هیت مدیره استقلاله و الهامی از عشقش به استقلال میگه تموم این اتفاقات را کنار هم بزارید با اون کلیپها از بازی کینگ عبدی مشخص میشه یه اتفاقی افتاده
    • ملابرادر IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      خدایی شما پیروزیچی‌ها از هواداران هوادار بیشتر حرص میخورید. (
    • هتاکان IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      بعد از دربی بهتون بگیم کدام بازیکنتون با استقلال تبانی کرده بود خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ناشناس IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    وقتی دست همه در یک کاسه است
  • علی DE ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    تیم هوادار،هوادارش کجا بود آخه این تیم فقط تاسیس شده که هر سال شش امتیاز هدیه کنه به کیسه
  • حمید IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    خدا جوابتون‌ رو بده اون بنده خدا هنوز توشوکه
  • حمیدرضا IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    هر بچه ایی که پا به توپ زده باشه راحت متوجه خواهد شد که از شروع نیمه دوم عملیات تقدیم توپ به بازیکنان اس اس آغاز شد و گلر با تقدیم اولین توپ استارت تبانی زد .چیزی که بین دو نیمه قرارمون بود آخرهای بازی هم تفاضل گل میخواستن و در عرض چند دقیقه سه تا دیگه تقدیم کیسه کردند
  • رضا IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    تیم هوادار، هوادار استقلاله. بازی کثیف هوادار به خصوص مدافع معلوم الحالش شرم آور بود.
  • رضا IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    سلام. هوادار ، تیم هوادار استقلاله. بازی کثیف این تیم به خصوص مدافع معلوم الحالش شرم آور بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی