نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ورزشگاه آزادی - دربی تهران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای آب رفتن تماشاگران در سکوهای ورزشگاه آزادی، حکایت تازه ای نیست. این یک پروسه طولانی است که از گذشته تا امروز به مرحله تکامل رسیده...

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه با صداوسیما گفت: باتوجه به وضعیت حال حاضر ورزشگاه آزادی، مجوز حضور ۱۵ هزار نفر برای برگزاری دربی صادر شده است. (اینجا بخوانید)

ظاهرا این اتفاق به دلیل شرایط خاص ورزشگاه پیر تهران که مستهلک شده است رخ خواهد داد و لابد بابت اینکه مسولان فوتبال کشور، تا این اندازه به فکر هواداران هر دو تیم هستند باید تشکر ویژه ای از آنها کرد.

ماجرای آب رفتن تماشاگران در سکوهای ورززشگاه آزادی، حکایت تازه ای نیست. در گذشته (دهه ۶۰) ورزشگاه آزادی با گنجایش ۱۰۰ هزار نفری، گاهی وقت‌ها میزبان ۱۲۰ هزار تماشاگر در دربی پایتخت بود. یعنی علاوه بر اینکه در سکوها جای سوزن انداختن نبود، بلکه تماشاگران زیادی دور تا دور پیست ورزشگاه می‌نشستند و از انتظامات نیز کاری ساخته نبود.

دربی ۱۲۰ هزار نفری، دربی ۱۰۰ هزار نفری و حالا ۱۵ هزار نفری!/ برایمان دیگر از این فوتبال چیزی باقی نمانده؛ جز یک مشت خاطرات محو و دور...

با اضافه شدن صندلی‌ها و برخی ریزه کاری‌ها در ورزشگاه، اما جمعیت ۱۰۰ هزار نفری در آزادی تقلیل پیدا کرد و رفته رفته از آن هیجان باورنکردنی و اتمسفر کم نظیر ورزشگاه آزادی کاسته شد. انتشار ویروس کرونا هم پدر تمام بازی‌های لیگ را در آورد و چندین بار دربی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

حالا هم این جمعیت حداکثر ۱۵ هزار نفری در ورزشگاه آزادی، اتفاق نوبرانه دیگری است تا همه اعتراف کنیم فوتبال هم مثل خیلی چیزهای دیگر، مثل گذشته نیست. همه چیز برایمان خاطره شده است؛ خاطراتی محو و دور که برای یادآوری اش باید به مغزمان فشار بیاوریم و در نهایت، به آه و حسرت پناه ببریم!

بیشتر بخوانید: به افتخار مدیران ورزش کشور؛ دربی ۱۰۰ هزار نفری ۱۵ هزار نفری شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • سلام پرسپولیس IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    همین الان استادیوم آزادی تا ۶۰ هزار نفر راحت میشه تماشاگر جا بگیره ولی
  • دختر پرسپولیسی🤞 IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    خب دارن تعمیرش میکنن🤦‍♀️🤦‍♀️
  • غریب IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    اصلا هم تابلو نیست😑کم کم دارن بساط فوتبال رو هم جمع میکنن.دو تا تیم رو‌که دو ساله دارن از آسیا حذف میکنن، یواش یواش به همین بهانه ورزشگاه آزادی رو هم خراب میکنن اگه همینجور صبور باشیم چیزهای جدید دگه ای رو میبینیم،هوادارهای دو تا تیم به جای کری خونی یه کم هواسشون رو بیشتر جمع کنین
  • مهرداد تاجی IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    من یه سوال دارم خدا وکیلی به پیر به پیغمبر..یکی جواب بده..آیا تا بحال سابقه داشته آقای میثاقی در برنامه فوتبال برتر باشگاه پرسپولیس و بازیکنان ش رو بخاطر مثلا بردن یه تیم با اختلاف به چالش بکشونه و اتهام تبانی بزنه؟؟ استقلال هوادار را با ۶ گل برد و آقای میثاقی برای دلخوشی هواداران لنگ و محبوب نگه داشتن برنامه اش این اکاذیب و چرندیات در خصوص بازی استقلال با هوادار مطرح کرد !! مطرح کردن این اراجیف قبل از دربی چه معنی میده؟هفته قبل هم قربان زاده(ریس خصوص سازی) را آورد!! آقای میثاقی تیم پرسپولیس بارها با تیم هایی مثل نساجی تیم ذوب اهن پیکان و... روبرده که مربیان شان پرسپولیسی بودن..پس چرا این حرف واحادیث رو برلی اینها مطرح نمیکنی؟ یعنی اینقدر مافیای لنگ به شما فشار آورده که در صدا وسیمای اینها رو مطرح کنی؟ یعنی اینقدر حقد و کینه و حسادت از بازی زیبا و روان و تاکتیکی استقلال به شما فشار آورده که نمیخواهید واقعیت رو قبول کنید؟ چرا دنبال نتیجه گرفتن در بیرون زمین هستید؟ چرا حرف تون رو در زمین نمی زنید؟ استقلال چون مافیای رسانه و تلوزیون و حامی مالی نداره باید اینجوری تخریب سرکوب بشه؟
  • تاج کبیر = افتخار ،تمدن و اصالت IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    انشالله میریم برای سه امتیاز بازی و قهرمانی مجدد استقلال..💪💪💪💪💪💪🏆🏆🏆🏆🏆⭐⭐💙💙💙💙💙
    • پرسپولیسی اصیل IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      باشه برین برای تکرار قهرمانی فقط اینو بدانيد هیچ تیمی تو ایران دیگه مثل پرسپولیس نمیتواند ۵ بار پیاپی قهرمانی بیاره و بعلاوه قهرمانی حذفی و سوپر جام و ۲ بار فینال آسیا این افتخار نصیب هیچ تیمی نخواهد شد
    • رضایاک IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      فقط بابا مسعودخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی