نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اظهارات متناقض مسئولان درباره وضعیت استادیوم آزادی/ طبقه دوم آزادی مشکلی برای حضور تماشاگران ندارد/ اگر تشخیص بدهند قابل استفاده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید ابوالفتحی معاون فنی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی اعلام کرد که طبقه دوم این ورزشگاه مشکلی برای حضور تماشاگران ندارد.

در شرایطی که منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال –شب گذشته - در برنامه تلویزیونی اعلام کرد با توجه به وضعیت حال حاضر در استادیوم آزادی تنها مجوز حضور ۱۵ هزار نفر برای برگزاری دربی صادر شده است اما مسئولان شرکت توسعه و تجهیز نظر دیگری در این باره دارند.

در گزارش تلویزیونی که روز گذشته در شبکه‌های مختلف سیما پخش شد، سعید ابوالفتحی، معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره اقدامات صورت گرفته برای تعمیر و نگهداری استادیوم بزرگ آزادی اظهار داشت: قرار است سه لایه ایزوگام برای سکوهایی که دچار مشکل شده اند در نظر گرفته شود تا مشکلات فعلی به طور کامل برطرف شوند. قصد داریم با آب بندی کامل بخش هایی که مشکل دارند را آب بندی کنیم و همچنین سکوهای پیش ساخته سبک را بگذاریم. در آینده نزدیک هر ۷۲ زون استادیوم آزادی را بازسازی می کنیم».

اظهارات متناقض مسئولان درباره وضعیت استادیوم آزادی/ طبقه دوم آزادی مشکلی برای حضور تماشاگران ندارد/ اگر تشخیص بدهند قابل استفاده است

وی در پاسخ به پرسش گزارشگر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در این باره که آیا طبقه دوم استادیوم آزادی برای دربی می‌تواند پذیرای تماشاگران باشد یا نه توضیح داد: «سکوهای بالا مشکل خاصی ندارند و قابل استفاده هستند».

وی حتی درباره استفاده صندلی های طبقه دوم برای دربی هفته آینده تاکید کرد: «انشاالله اگر مسئولین تشخیص بدهند ما آمادگی این را داریم که پذیرای تماشاگران دو تیم باشیم».

این اظهارات تصویری در حالی عنوان شده که سهیل مهدی و دیگر مسئولان فدراسیون فوتبال درباره حضور تماشاگران در حاشیه بازی حساس روز یکشنبه هفته آینده اعلام کرده اند با توجه به وضعیت فعلی استادیوم آزادی تنها قادرند ۱۵ هزار عدد بلیط را به فروش برسانند.

ناگفته نماند؛ دیدار دربی رفت دو تیم هم بنابه صلاحدید مسئولان برگزاری مسابقات استان تهران و شورای تأمین بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: توضیح رئیس هیئت فوتبال تهران درباره بلیت‌فروشی دربی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی