خبرورزشی‌گردی| عابدزاده: مربی پرسپولیس بودم چند بازیکن را کتک می‌زدم/ بعضی از آقایان باید خجالت بکشند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمدرضا عابدزاده سنگربان پیشین تیم ملی و پرسپولیس اعتقاد داشت نسل دهه قبل بازیکنان در میدان بودند با میانگین سنی ۴۰ سال بهتر از جوان های امروزی پرسپولیس بازی می‌کردند.

چند سال قبل در شهریور ماه سال ۱۳۹۰ احمدرضا عابدزاده بعد از شکست ۲ به صفر پرسپولیس مقابل استقلال بسیار ناراحت و عصبانی بود. او که در ورزشگاه آزادی حضور داشت، مثل خیلی از هواداران پرسپولیس متاثر از باخت و بازی ضعیف سرخپوشان ورزشکار را ترک کرد.

عابدزاده در گفتگو با خبرورزشی اظهار داشت: شدیدا از این شکست ناراحت هستم و خیلی از پرسپولیسی‌ها از عملکرد تیم محبوب‌شان گلایه داشتند. با این اعصاب خوب شد که در حال حاضر عضو کار فنی پرسپولیس نیستم وگرنه چند بازیکن را کتک می‌زدم. حداقل یک سیلی محکم می‌خورند تا بفهمند مردم چی می‌کشند.

وی افزود: اشک مردم خیلی مرا تحت تاثیر قرار داده است. بعضی از آقایان باید خجالت بکشند نسل دهه قبل بازیکنان در میدان بودند با میانگین سنی ۴۰ سال بهتر از جوان های امروزی پرسپولیس بازی می‌کردند چون غیرت بالایی داشتند و جان مایه می‌گذاشتند.

عابدزاده در ادامه خاطرنشان کرد: از ترس هجوم هواداران تمرین تیم پرسپولیس را تعطیل کردند ولی باید تمرین برگزار می‌شد تا بازیکنان از هواداران کتک بخورند تا بفهمند دربی چقدر برای هواداران مهم است. قطعاً یکی از بازیکنان نشسته در خانه فیلم می‌بیند و حتماً آن یکی در جردن یا سعادت آباد با ماشینش ویراژ می‌دهد. حیف از دو اسکناس ۱۰۰ تومانی که دست‌ چنین بازیکنانی بدهند.

مصاحبه عابدزاده در تاریخ ۲۶  شهریور سال ۱۳۹۰ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| عابدزاده: مربی پرسپولیس بودم چند بازیکن را کتک می زدم/ بعضی از آقایان باید خجالت بکشند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • پرسپولیسی اصیل IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    الانم اینجور مثلا بازیکن داریم مثل سرلک شیخ حنانوف عیسی پریرا و خصوصا دانیال و صادقی خداوکیلی اینا کجاشان بازیکنه عیسی چقدر موقعیت خراب میکنه یا دانیال چقدر پاس‌های اشتباهی به بازیکن حريف میده یا سرلک چی داره جز هرازگاهی ی پاسکاری ساده میکنه شیخ که بماند صفر صفر پریرا هم عین شیخ یا صادقی لیگ داره تمام میشه تازه یکم فوتبال یاد گرفته فقط یکم در حد محلات حالا این وسط ۲ تا گل شانسی هم زد این که ملاک بر خوب بودن نیست بازیکن همیشه باید خوب باشه چون هرروز داره تمرین می‌کنه اون همه پول میلیاردی گرفته والا ی بازیکن از تيم های محلات از صادقی بهتر بازی میکنه اگه یحیی بجای اینا که اسم بردم از امیدهای پرسپولیس چند تا بازیکن مثل عمری و عبدی گرفته بود پرسپولیس همین الان قهرمان شده بود با این بازیکنا فردا چطور تو آسیا میخوایم نتیجه بگیریم شک ندارم با امثال صادقی با آبروی ریزی از دور گروهی حذف میشیم مگر اینکه اینا که گفتم از دم اخراج بشن جاشان از امیدهای پرسپولیس بازیکن بیاد تا تیم واقعا تيم بشه اگه از صادقی بازیکن در آمد آه این خط این نشان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی