نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آمار عجیب سرمربی مطرح در هفته‌های ابتدایی/ چیزی در حد فاجعه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل سرمربی جدید بایرن‌مونیخ همچنان روی نوار ناکامی در این تیم قدم برمی‌دارد.

بایرن مونیخ در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نتیجه ای بهتر از تساوی ۱-۱ مقابل منچسترسیتی نرسید و در نهایت از این جام کنار رفت.

باواریایی‌ها که در بازی رفت با سه گل مغلوب حریف انگلیسی خود شده بودند در این بازی نشانی از تیمی که خواهان برد پرگل باشد از خود نشان ندادند.

تیم توماس توخل خوش‌شانس هم بود که منچسترسیتی در نیمه اول توسط ارلینگ هالند یک پنالتی را از دست داد تا شکستی دیگر را مقابل تیم پپ گواردیولا تجربه نکند.

توخل که به تازگی جانشین یولیان ناگلزمن سرمربی سابق این تیم شده است، با این هدف به این تیم آورده شد که بایرن بتواند در ادامه فصل نتایج خوبی در دیدارهای خود از جمله همین دو مسابقه با منچسترسیتی بگیرد. اما این مربی آلمانی تا اینجا اصلا عملکرد خوبی نداشته و می‌توان گفت آمار او چیزی شبیه فاجعه است.

از زمان حضور توخل در بایرن، این تیم با شکست مقابل فرایبورگ از جام حذفی آلمان حذف شده، در لیگ قهرمانان با شکست مقابل منچسترسیتی حذف شده و در پنج بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها فقط یک برد داشته است.

به نظر می‌رسد بحران بایرن جدی‌تر از آن است که در کوتاه‌مدت توسط توخل قابل حل باشد. او در بازی با منچسترسیتی بابت واکنش‌های عصببی کنار زمین از سوی داور اخراج شد تا نشان دهد خودش نیز از آرامش لازم کاملا به دور است.

خلاصه بازی بایرن‌مونیخ – منچسترسیتی را ببینید: خلاصه دیدار بایرن‌مونیخ ۱ - منچسترسیتی ۱/ سیتی چراغ خاموش به دنبال سه گانه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی