نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پپ گواردیولا
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با گذر از بایرن مونیخ، واکنش نشان داد.

پپ گواردیولا که شاگردانش در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی ۱-۱ در خانه بایرن مونیخ، با برتری ۴-۱ در محموع دو بازی رفت و برگشت به دور بعد رقابت‌ها صعود کردند، پس از این دیدار گفت: «بابت اینکه سه سال متوالی است که در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان حضور پیدا می‌کنیم، بسیار خوشحالم. صادقانه بگویم، نتیجه ۴ بر یک از دیدگاه من نشان نمی‌دهد که در این دو بازی واقعاً چه گذشته است.»

وی افزود: «نمی‌توانستم انتظار چیز متفاوتی داشته باشم، چون می‌دانستم بایرن چقدر تیم خوبی است و فیزیک بدنی آنها و ایده‌های آنها در چه سطحی است. زمانی که سرمربی بایرن مونیخ بودم، تحت‌تاثیر آنها قرار گرفتم و زمانی هم که مقابل‌شان بازی کردم، تحت تاثیر آنها قرار گرفتم. در این رقابت اما این جزئیات است که تعیین‌کننده است. فصل گذشته در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اما در جزییات خوب نبودیم و در لحظات خاص هر دو بازی رفت و برگشت، خوب عمل نکردیم.»

سرمربی منچسترسیتی تصریح کرد: «ما فوق‌العاده مستحکم بودیم چون  در محوطه جریمه خودی خیلی خوب دفاع ‌کردیم و این منطقه‌ای (خط دفاعی) است که در مقایسه با فصل‌های قبل بیشترین پیشرفت را داشته‌ایم. ما از همان شروع نیمه دوم بازی را بهتر کنترل کردیم. تنها تأسفی که می‌خوریم این است که پاس‌های‌مان خیلی تداوم نداشت تا بتوانیم سریع‌تر کار کنیم، اما با دانستن کیفیت حریف‌مان، به همه اعضای تیم تبریک می‌گویم، از هواداران‌مان تشکر می‌کنیم و اکنون استراحت می‌کنیم و شنبه در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی (مقابل شفیلدیونایتد) بازی خواهیم کرد.»

گواردیولا همچنین در خصوص رویارویی تیمش با پرافتخارترین تیم اروپا در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: «شنیده‌ام که رئال مادرید در ۱۳ سال به ۱۱ نیمه‌نهایی رسیده‌اند، بنابراین (به نشانه احترام) باید کلاه از سر برای آنها برداشت. این سومین حضور ما در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان است و کاری که انجام دادیم، باورنکردنی است. فکر می‌کنم تمام باشگاه‌های دنیا چنین احساس دارند که اگر می‌خواهید در این رقابت‌ها به قهرمانی برسید، باید رئال مادرید را شکست داد. قبلاً بارسلونا در لیگ قهرمانان خودنمایی می‌کرد، حالا رئال مادرید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی