نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
اولین گفت‌وگوی میشائیل شوماخر جنجالی شد/ شکایت خانواده اسطوره فرمول یک از مجله معروف
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک نشریه آلمانی گفت‌وگویی از میشائیل شوماخر منتشر کرده که با جنجال بزرگی مواجه شده است.

خانواده میشائیل شوماخر، اسطوره سابق فرمول یک جهان، قصد دارند از یک هفته نامه آلمانی به دلیل انتشار گفت‌وگویی جعلی که توسط هوش مصنوعی نگارش شده است شکایت کنند.

مجله آلمانی «دی اکتوئل» در آخرین نسخه خود تیتری با عنوان «اولین گفت‌وگوی میشائیل شوماخر» با تصویری که او را در حال خندیدن نشان می‌داد روی جلد مجله منتشر کرد. اما در صفحات داخلی نوشته شده که این نقل قول‌های فرضی یک هوش مصنوعی است.

سخنگوی خانواده شوماخر اعلام کرد این خانواده در حال اقدامات قانونی در این زمینه است. شوماخر که قهرمان هفت دوره از مسابقات فرمول یک جهان است از دسامبر ۲۰۱۳ در انظار عموم دیده نشده است. او حدود ۱۰ سال پیش که با خانواده‌اش برای اسکی به کوه‌های آلپ فرانسه رفته بود دچار حادثه شد و مغزش آسیب دید.

از آن زمان به بعد اطلاعات کمی در مورد وضعیت این راننده آلمانی به بیرون درز پیدا کرد. خانواده آقای شوماخر علت آن را حفظ حریم خصوصی او و خانواده عنوان کرده‌اند.

کورینا شوماخر همسر این قهرمان فرمول یک در مستندی در سال ۲۰۲۱ گفته است: «ما با هم در خانه زندگی می‌کنیم و مراحل درمان را همانجا انجام می‌دهیم تا او خانواده و پیوندی را که بینمان هست، احساس کند. ما هر کاری برای بهتر شدن مایکل و راحتی او انجام می‌دهیم».

این مطلب را هم بخوانید: فراری اسطوره اتومبیلرانی به حراج گذاشته می‌شود/ قیمت خودروی شوماخر چند است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی