نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
واکنش عجیب به مهاجرت خواهران دوقلو از ایران/ نهایتا تا ۲ یا ۳ هفته دیگر برمی‌گردند
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خواهران وزنه‌برداری ایران تصمیم گرفتند به صورت خانوادگی مهاجرت کنند.

خبر مهاجرت خواهران دوقلوی وزنه برداری ایران شوک خبری بزرگی بود که ورزش ایران را تکان داد.

غزل و غزاله حسینی خواهران دوقلوی وزنه‌برداری ایران که قبلا هم عضو تیم وزنه برداری نوجوانان دختر ایران بودند، تصمیم گرفتند به صورت خانوادگی به نیوزلند مهاجرت کنند.

آن‌ها به اردوی تیم ملی وزنه‌برداران زنان ایران هم دعوت شدند که البته از حضور در اردو سرباز زدند که به نظر می‌رسد به تصمیم‌شان برای مهاجرت بازمی‌گردد.

غزاله و غزل حسینی در وزنه برداری نوجوانان قهرمانی جهان ۲۰۲۱ عربستان عضو تیم ملی ایران بودند که غزاله چهارم شد اما توانست مدال برنز دوضرب را بگیرد و غزل در رده هشتم قرار گرفت.

با این وجود هیئت وزنه برداری استان خراسان این‌ خبر را تکذیب می‌کند و معتقد است این سفر به صورت خانوادگی انجام شده و این خانواده هیچ برنامه مهاجرتی درحال حاضر ندارند.

امین عظیم‌ خانی رئیس هیات وزنه برداری خراسان در خصوص مهاجرت خواهران حسینی اظهار داشت: طی تماسی که با پدر غزل و غزاله حسینی داشتم ایشان به ما این اطمینان را دادند که این سفر صرفا جنبه تفریحی داشته و نهایتا تا ۲ یا ۳ هفته دیگر به ایران برمی‌گردند.

وی در خصوص اینکه چرا در آخرین اردوی تیم ملی که خواهران حسینی دعوت شدند، شرکت نکردند، بیان کرد: این تصمیم براساس مشکلات شخصی آن‌ها بوده و ربطی به اتفاق الان ندارد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان رضوی کهربا شهرآرانیوز صحبت گرده، در پایان هم گفت: البته باید بگویم که مهاجرت در برنامه‌های این دو ورزشکار است، اما قطعا این اتفاق در این سفر نمی‌افتد و نهایتا تا ۳ هفته دیگر این خانواده به کشور بازخواهند گشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی