نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تصویر مرموز بازیکن لیگ برتری بر روی جلد مجله معروف/ آیا می‌توانید بگویید که او کیست؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه ووگ با بازیکن معروفی از لیگ برتر مصاحبه کرده اما از روی جلد مجله نمی‌توان تشخیص داد که او چه کسی است.

یک ستاره لیگ برتر روی جلد مجله ووگ ظاهر شده اما تشخیص اینکه او چه کسی است فوق‌العاده سخت است. این فوتبالیست کلاهش را پایین کشیده تا چهره‌اش مشخص نباشد. او پیراهن یقه‌باز پوشیده و گردنبند هم دارد. این فوتبالیست در مورد عملکردش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ و همچنین در مورد زمان حضور خود در یکی از بزرگترین باشگاه‌های هلند قبل از انتقال به لیگ برتر در سال ۲۰۲۰ صحبت می‌کند.

این وینگر یک قرارداد ۳۵ میلیون پوندی را امضا کرد و از آن زمان تاکنون برنده جام‌های زیادی شده که شامل لیگ قهرمانان، سوپر جام یوفا و جام باشگاه‌های جهان می‌شود. او همچنین مدال‌های نایب قهرمانی جام حذفی و جام اتحادیه را هم به دست آورده است. با این حال او برای بازی‌ منظم با مشکل مواجه شده و تنها ۶۰ بازی در لیگ برتر انجام داده و ۶ گل به ثمر رسانده است. علیرغم فرم باشگاهی‌اش، عملکرد خوبی برای مراکش در قطر به نمایش گذاشت.

همانطور که حتما تا الان حدس زدید، این بازیکن ستاره سابق چلسی و آژاکس «حکیم زیاش» است. او با نشریه «ووگ» در مورد صعود تیم شمال آفریقا به نیمه‌نهایی جام جهانی قبل از حذف توسط فرانسه صحبت کرد. زیاش با وجود این دستاورد شگفت‌انگیز از اینکه به مقامی بالاتر دست پیدا نکردند ناراحت است. او گفت: «ما بین چهار تیم آخر بودیم، خیلی نزدیک بودیم و به فینال نرسیدیم. نمی‌گویم غمگینم، اما ناامیدی بزرگی بود، در دنیای بیرون همه خوشحال بودند. اما وقتی در زمین بازی هستی فقط یک چیز مهم است: برنده شدن. و ما برنده نشدیم.»

زیاش با وجود اینکه در صحنه بین‌المللی خوش درخشید، موفقیت مشابهی در این فصلِ استمفوردبریج نداشت. و انتظار می‌رود که او یکی از بازیکنانی باشد که تابستان امسال از درب خروجی عبور می‌کند.

حکیم زیاش

این مطلب را هم بخوانید: حراج تابستانی آبی‌پوشان در راه است/ بشتابید؛ این ۸ ستاره در دسترس هستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی