نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نیمار - برونا
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

با اعلام خبر بارداری برونا نامزد نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، نشریه «سان» نگاهی به زندگی مجلل این زوج انداخته است.

نیمار قرار است دوباره پدر شود. فوق ستاره پاری‌سن‌ژرمن و نامزدش برونا بیانکاردی در اینستاگرام اعلام کردند که قرار است به زودی صاحب فرزند شوند. آنها در سال ۲۰۲۱ با هم آشنا شدند، اما رابطه عاشقانه خود را خصوصی نگه داشتند تا اینکه در سال ۲۰۲۲ در اینستاگرام رسما اعلام کردند که با هم نامزد هستند.

در همین رابطه: نیمار برای دومین بار پدر می‌شود/ برونا بارداری‌اش را اعلام کرد؛ زود بیا فرزندم منتظر هستیم

این زوج زندگی جذابی دارند. از خانه‌های خیره‌کننده، تعطیلات در قایق‌های تفریحی و سفر با جت شخصی نیمار، در اینجا نگاهی به زندگی لوکس آنها می‌اندازیم.

ثروت هنگفت

طبق گزارش‌ها، نیمار ماهانه ۳٫۴ میلیون پوند از باشگاه فرانسوی به خانه می‌برد. با در نظر گرفتن امضاهایش با مک‌دونالد، ژیلت، پوما و ردبول، اعتقاد بر این است که او ۲۰۰ میلیون پوند ثروت دارد.

برونا هم زن موفقی است. او پس از فارغ‌التحصیلی در رشته بازاریابی از دانشگاه آنمبی مورامبی، مدیر بازاریابی شد. او سپس تبدیل به اینفلوئنسر اینستاگرامی شد و با برندهای مختلف قرارداد امضا کرد و به عنوان مدل به کار مشغول شد و ثروتی ۱٫۵ میلیون پوندی به دست آورد.

نیمار

خانه‌های اشرافی

نیمار و برونا در عمارت خیره‌کننده ۲٫۵ میلیون پوندی نیمار در برزیل خبر بارداری برونا را اعلام کردند. این خانه باورنکردنی دارای هفت اتاق خواب، زمین اسکواش، استخر، گاراژ با ظرفیت ۲۰ اتومبیل و حتی آسانسور پانوراما بین طبقات است. وب‌سایت خبری مشهور برزیلی Em Off فاش کرد که این فوتبالیست کلیدهای قصر شیشه‌ای خود را که در منطقه‌ای به نام آلفاویل در نزدیکی سائوپائولو واقع است، دو روز قبل از کریسمس سال ۲۰۲۱ تحویل گرفت.

این زوج دائماً بین سرزمین مادری و شهر عشق، پاریس، در رفت و آمد هستند. نیمار در پایتخت فرانسه در خانه سابق «ژرار دوپاردیو» هنرپیشه هالیوود زندگی می‌کند. این خانه در دهه ۱۹۵۰ ساخته شده، وسعت ۱۰۰۰ مترمربعی دارد و دارای استخر سرپوشیده بسیار بزرگ در زیرزمین است، با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چشم‌اندازی به باغ وسیع ۵۰۰۰ متر مربعی. علاوه بر این، سونا، حمام ترکی و اتاق بازی بسیار بزرگی دارد که عشق نیمار به پوکر را برآورده می‌کند.

عمارت نیمار

جت شخصی

برونا و نیمار هرجا که بخواهند بروند با جت شخصی خود می‌روند. اعتقاد بر این است که ستاره برزیلی دو جت خصوصی دارد: یک Phenom ۱۰۰ و یک Cessna Citation ۶۸۰. اولی ۲٫۵ میلیون پوند و دومی ۱۰ میلیون پوند قیمت دارد. دومی گنجایش ۱۲ مسافر را دارد و حداکثر برد آن ۳۰۰۰ مایل است. نیمار اغلب پسر ۱۱ ساله‌اش «داوی لوکا» که حاصل ارتباطش با نامزد قبلی‌اش «کارولینا دانتاس» است را با خود به سفر می‌برد.

نیمار در سال ۲۰۲۱ در اینستاگرام فاش کرد که یک هلیکوپتر سفارشی مرسدس خریده است. حرف اول نام نیمار بر روی این هلیکوپتر ۱۰ میلیون پوندی نوشته شده است. اعتقاد بر این است که او زمانی که در آمریکای جنوبی است، از این هلیکوپتر برای رفت و برگشت از اردوهای تمرینی با تیم ملی استفاده می‌کند. رسانه ورزشی اسپانیایی «آ اس» ادعا می‌کند که این هلیکوپتر بر اساس طرحی الهام گرفته از بتمن، ابرقهرمان مورد علاقه نیمار، نقاشی شده است.

نیمار

نیمار

تعطیلات فانتزی

کافیست نگاهی اجمالی به اینستاگرام برونا بیاندازید تا متوجه شوید که او به شدت اهل تفریح است. او از سبک زندگی لوکس خود نهایت استفاده را می‌برد و تا جایی که بتواند لذت می‌برد. وقتی در کنار استخر نباشد با سگهای نیمار به نامهای پوکر، تروسو و فلاش سرگرم می‌شود. به مالدیو سفر می‌کند و صبحانه شگفت‌انگیزش را در دریا میل می‌کند. گشت و گذار شهری نیز برای برونا مهم است و او از سبک زندگی معمول پاریس و خرید از بوتیک‌های شیک لذت می‌برد. وقتی در فرانسه نباشد می‌توان او را در میلان و بوتیک‌های مخصوص طراحان بنام دید.

انتظارش را داشته باشید که فرزند نیمار و برونا هم طراح شود.

نگاهی به زندگی لوکس نیمار و نامزد خبرسازش/ از اقامت در خانه‌های اشراقی تا تعطیلات فانتزی

برونا بیانکاردی

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی