نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
افشای دلیل رخ ندادن یک اتفاق مهم برای سرمربی جوان/ پاسخ مبهم درباره نرفتن به لیگ برتر
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یولیان ناگلزمن سرمربی پیشین بایرن در مورد اینکه چرا شانس هدایت چلسی را از دست داد صحبت کرد.

یولیان ناگلزمان برای اولین بار پس از رد شانس هدایت چلسی مصاحبه کرد. این سرمربی ۳۵ ساله آلمانی پس از اخراج گراهام پاتر، یکی از پیشتازان برای جانشینی او بود. آبی‌ها موقتا فرانک لمپارد را در جایگاه مربی نشاندند اما به دنبال شخصی می‌گردند که در تابستان به استمفوردبریج بیاید و هدایت تیم را عهده‌دار شود.

اسطوره باشگاه از زمان بازگشتش در هر ۴ بازی شکست خورد و نیاز چلسی به پیدا کردن مربی را شدیدتر کرد. چلسی ضربه بدتری هم خورد و سرمربی سابق بایرن مونیخ پیشنهادشان را رد کرد. وقتی اسکای اسپورت از او پرسید که چرا مذاکراتش با آبی‌ها به شکست انجامید، گفت: «برای کنسل کردن چیزی، باید به چیزی متعهد باشی.»

فابریتزیو رومانوی روزنامه‌نگار مدعی شده که این مربی آلمانی مذاکرات زیادی با چلسی داشت. اما این انتقال به دلیل زمان‌بندی با شکست مواجه شد و ناگلزمن می‌خواست برای آینده خود برنامه‌ریزی کند. رومانو همچنین گفت که مربی و باشگاه نظرات متفاوتی در مورد مسائل مهم دارند. این بدان معناست که تیم لندن غربی باید به سراغ گزینه‌های دیگرش برود.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام، احتمالاً کاندیدای اصلی است و لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا و بارسلونا توسط باشگاه کنار گذاشته شد. مربی ۵۱ ساله آرژانتینی از زمان اخراجش از پاری‌سن‌ژرمن بیکار است. سرمربی سابق ساوتهمپتون دوران پنج ساله خود در وایت‌هارت‌لین را با هدایت اسپرز به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ پایان داد؛ و در فینال به لیورپول باختند. اما او چند ماه بعد و پس از شروع ضعیف در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ اخراج شد و در نهایت در ژانویه ۲۰۲۱ هدایت پاری‌سن‌ژرمن را برعهده گرفت و قبل از جدایی‌اش، قهرمانی در جام حذفی فرانسه و لیگ ۱ را به دست آورد.

گزینه بعدی ونسان کمپانی از برنلی است، در حالی که لوسیانو اسپالتی از ناپولی و روبن آموریم از اسپورتینگ لیسبون افراد دیگری هستند که گفته می‌شود با سران چلسی صحبت کرده‌اند. در همین حال، تاد بولی، مالک باشگاه، آماده است تا سیاست نقل و انتقالات جدیدی را برای کشاندن تیمش به سمت بالای جدول معرفی کند. به این معنی که احتمالا تیمی کاملاً متفاوت را در فصل بعدی استمفورد بریج خواهیم دید.

این مطلب را هم بخوانید: کدام غول پایتخت بهترین باشگاه برای مربیگری خواهد بود؟/ ماجراهای دشمن‌هایی که همزمان به دنبال سرمربی هستند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی