شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
۲ |
۰
تصویری که به همه شایعات درباره آرش رضاوند پایان داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از جمله تصاویر منتشر شده در پایان دیدار استقلال مقابل هوادار خروج غیرمعمول آرش رضاوند از زمین چمن بود که همه هواداران این تیم را نگران کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که آرش رضاوند مچ پای راستش را با یخ بسته بود و در حالی که هم‌تیمی‌ها زیر بغلش را گرفته بودند از زمین خارج شد.

همین مسئله موجب شد تا عده‌ای شایعه کننده که آرش رضاوند به دیدار دربی نمی‌رسد اما ریکاوری و استراحت ۴۸ ساعته بازیکنان استقلال پس از برد ۶ بر یک مقابل هوادار کمک کرد تا این بازیکن در روزهای پایانی هفته گذشته به فرم و مطلوب برسد.

تصویری که به همه شایعات درباره آرش رضاوند پایان داد
عکس تمرین روز جمعه اول اردیبهشت که اثری از چسب و بانداژ دور مچ پای راست آرش در آن دیده نمی‌شود

تصویر جدید منتشر شده از این بازیکنان در تمرین روز جمعه گذشته مشخص کرد این بازیکن نه تنها به مچ پایش چسب و یا بانداژی نبسته بلکه با تمام توان در تمرین حضور یافته بود.

یکی از اعضای کادر فنی استقلال در این باره خبرورزشی گفت: «آرش رضاوند سه روز است که با قدرت در تمرینات شرکت می‌کند و هیچ مشکلی از این بابت ندارد و اگر ساپینتو صلاح بداند می‌تواند استقلال را ۹۰ دقیقه در دربی همراهی کند».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وح IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    سلام. اگه مثل بازی های قبل ومثل سال گذشته داورا که طرف استقلال بودندولی این بازی داورا بی طرف سوت بزنند انشاالله پرسپوليس دو هیچ میبره
  • مهدی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    خودت فهمیدی چی نوشتی خواهر مشخص🤣🤷🏻‍♂️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی