نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سرمربی تراکتور تکلیف ۲ پرسپولیسی را مشخص کرد/ اگر تکرار شود هر ۲ بازیکن را بیرون می‌گذارم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تراکتور معتقد است تنها برد مقابل پیکان به درد این تیم می خورد.

پاکو خمس در نشست خبری قبل از دیدار تراکتور و پیکان، اظهار کرد: هیچ نتیجه‌ای غیر از برد به درد ما نمی‌خورد و هدفمان مقابل پیکان، ارائه بازی مالکانه و هجومی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهید همچنان با تک فوروارد بازی کنید، گفت: چرا که نه منچستر سیتی بارسلونا و لیورپول هم همین کار را انجام می‌دهند.

وی در رابطه با پنالتی‌زن‌های تیم، متذکر شد: اینکه دو مهاجم در آستانه آقای گل شدن در تیم ما حضور دارد نشان از پتانسیل بالای تیم است و این رقابت باید یک رقابت سالم باشد، در غیر این صورت هر دو بازیکن را بیرون می‌گذارم چون هدف ما پیشرفت تیم است. پنالتی زن اول تراکتور آن بازیکنی است که هفته گذشته از روی نقطه پنالتی گل زد (رضا اسدی).

وی در رابطه با نیمکت نشینی خایمه گومز گفت: کسانی که آماده بازی هستند در ترکیب قرار می‌گیرند اما امکان ندارد که ۲۲ بازیکن را در داخل زمین قرار دهم و هر کسی که به صلاح تیم باشد در ترکیب قرار می‌گیرد. خایمه گومز کمتر بازی کرده است و هر زمان که صلاح بدانم به این بازیکن بازی می‌دهم و البته شاید هم به او بازی ندادم که بتواند خودش را نشان دهد.

خمس در پاسخ به این سوال که پنالتی های پرتعداد پیکان نگران‌تان می‌کند یا خیر؟ تصریح کرد: فکر می‌کنم منفی نگاه می‌کنید و نکات مثبت فراوانی در تیم وجود دارد و خاطرات فصل گذشته را به یاد آورید که تراکتور چقدر نسبت به سال قبل پیشرفت کرده است.

وی در رابطه با دریافت گل مقابل ملوان در هفته گذشته، ادامه داد: تیم‌ها به نحوی گل می‌خورند و این اتفاق برای ما هم افتاد، نکات مثبت فراوانی در تراکتور وجود دارد و فکر می‌کنم اشتباهات طبیعی هستند و احتمالات نیز در فوتبال بی‌نهایت اند.

خمس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به عنوان یک سرمربی اسپانیایی نظرتان در مورد توپ های لیگ‌برتر چیست؟ متذکر شد: توپ‌های لیگ برتر می‌توانند بهتر از این باشند و توپ های با کیفیت‌تری در بازار رایج هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: بدون محروم و مصدوم به مصاف پیکان می‌رویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ممدپاشا IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    چه کسی گفته این دو بازیکن برای پرسپولیس هستند!!!!!!؟ مثلا اسم پرسپولیس رو وسط بیارید یعنی خوشمون میاد!!!!؟ نه اصلا اینطور نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی