نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اعتراف توخل به بحران در بایرن؛ اوضاع برای ما خیلی سخت است/ اتفاقات زیادی در این تیم افتاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن باز هم باخت و توماس توخل بعد از شکست مقابل ماینتس از نبودن انرژی و روحیه در تیمش حرف زد.

بحران در بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد و روند شکستهای این تیم ظاهرا قرار نیست قطع شود. به فاصله چند روز بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا به دست منچسترسیتی، بایرن شنبه شب در بوندس‌لیگا به مصاف ماینتس رفت و با ارائه عملکردی بسیار ضعیف مقابل این تیم ۳-۱ شکست خورد

توماس توخل، که حالا بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار دارد، در پایان مسابقه گفت نمی‌فهمد چرا بازیکنانش اینقدر بی‌انرژی بودند.

این مربی آلمانی که از زمان آمدن به مونیخ نتوانسته اوضاع این تیم را سر و سامان دهد گفت: «هیچ دلیلی نداشتیم که این بازی را ببازیم. به اندازه کافی تمرکز نداشتیم. وقتی ماینتس به ما فشار می‌آورد و تیم‌مان را عقب می‌راند، در بایرن هیچ انرژی‌ای برای جنگیدن ندیدم. نمی‌دانم چرا. در حال حاضر اوضاع برای ما خیلی سخت است. اتفاقات خیلی زیادی در تیم افتاده. بچه‌ها نمی‌توانند بجنگند و به حریف جواب بدهند.»

توخل در ادامه گفت: «ما انرژی کم داریم. اگر فردا همه بازیکن‌ها را به تمرین احضار کنم این انرژی برنمی‌گردد. به نظرم تیم ما سرحال نیست. باید کمی از گیر و دار مسابقات فاصله بگیریم.»

او با انتقاد از عملکرد توماس مولر نیز اینطور گفت: «امروز روز توماس نبود. او هر کاری می‌کرد بی‌هدف بود. در یک صحنه درحالی‌که کانسلو کاملا آزاد بود خودش دو بار اقدام به شوت‌زنی کرد. ما بیدار نیستیم. بیش از حد خسته‌ایم. بچه‌ها طوری هستند که انگار در این فصل ۷۰ بازی کرده‌اند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی