نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
چشمک گواردیولا به اولین جام/ سیتی به فینال رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچسترسیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد شفیلد یونایتد را با سه گل ریاض محرز با نتیجه ۳-۰ شکست داده و راهی فینال شود.

منچسترسیتی امشب در ورزشگاه ومبلی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفت و با برتری ۳-۰ راهی فینال شد.

در دقیقه ۴۱ سیتی صاحب یک ضربه آزاد شد. گوندوگان توپ را به تیر دوم ارسال کرد و آکانجی با ضربه سر توپ را به سیلوا رساند. ستاره پرتغالی نتوانست به توپ ضربه بزند و در حالیکه سعی کرد توپ را دوباره به دست بیاورد با ضربه جیبسون نقش زمین شد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و VAR تصمیم او را تایید کرد. ریاض محرز پشت توپ ایستاد و با اینکه دروازه‌بان شفیلد جهت را درست تشخیص داده بود توپ او در گوشه دروازه حریف آرام گرفت.

در دقیقه ۶۱ ریاض محرز در میانه زمین توپ‌ربایی کرد و درحالیکه هالند از سمت چپ او به حرکت درآمده بود به سمت دروازه شفیلد پیشروی کرد. محرز نیازی به هالند نداشت و با عبور از رابینسون توپ را با آرامش وارد دروازه شفیلد کرد تا دومین گل او به ثمر برسد. پنج دقیقه بعد محرز موفق شد برای سومین بار گلزنی کند. گلریش با ارسالی دقیق توپ را روی خط محوطه جریمه به محرز رساند که یارگیری نشده بود. او توپ را به همان جایی فرستاد که دو گل اول خود را به ثمر رسانده بود.

در نهایت بازی با پیروزی ۳-۰ منچسترسیتی به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا به فینال جام حذفی انگلیس راه پیدا کنند. سیتی در فینال با برنده دیدار منچستریونایتد و برایتون دیدار خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی