نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
۰ |
۰
کاری ندارم که برادرم طرفدار حریف است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اینتر از برد تیمش مقابل امپولی و همچنین نبرد با میلان در لیگ قهرمانان حرف زد.

سیمونه اینزاگی از دبل روملو لوکاکو برابر امپولی ستایش کرد و گفت از اینکه هر چهار مهاجم بزرگش در دسترس هستند، خوشحال است.

 اینتر پس از چند بازی ناکامی در سری آ بالاخره موفق به کسب پیروزی شد و با برتری ۰-۳ در زمین امپولی موقتا به رده پنجم صعود کرد. اینتر هر اندازه در لیگ قهرمانان خوب نتیجه گرفته، در سری آ بد کار کرده است.

سیمونه اینزاگی از این پیروزی خوشحال بود و گفت: «بازی مهمی بود و این یکی از نمایش‌هایی است که در ادامه فصل باید تکرارش کنیم. ما دقایق طولانی بر امپولی تسلط داشتیم و هرچند در نیمه اول خیلی کند بودیم ولی در نیمه دوم جبران کردیم. گل اول واقعا حریف را خرد کرد و ما به پیروزی‌ای که می‌خواستیم رسیدیم.»

اینزاگی در مورد دبل روملو لوکاکو گفت: «برای روملو، این دو گل‌ مهم بود و برایش خوشحالم. من هرگز به توانایی‌های او شک نداشتم. برای آن دسته از بازیکنانی که در این فصل به اندازه کافی بازی نکردند نیز این بازی مهم بود و من از آنها رضایت دارم.»

پس از لغو محرومیت لوکاکو به دلیل تحریک نژادپرستانه طرفداران یووه با جشن گل خود، او می‌تواند در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا روز چهارشنبه برابر یووه به میدان برود. از اینزاگی سوال شد که آیا او قصد دارد در بازی برگشت برابر یووه، از ادین ژکو در ترکیب ثابت استفاده کند و به همین دلیل امروز به ستاره بوسنیایی استراحت داد، که او در پاسخ گفت: «نکته مهم داشتن حق انتخاب بین مهاجمان است که تا همین اواخر نداشتم. خوشبختانه ما اکنون هر چهار مهاجم خودمان را در شرایط خوبی داریم و این هرگز نمی‌تواند برای یک مربی مشکل‌ساز باشد. در مورد لغو محرومیت روملو، من فکر می‌کنم این پیام بزرگی بود که فدراسیون، به ویژه برای جوانان ارسال کرد، که ما باید همیشه با نژادپرستی مبارزه کنیم.»

پیپو، برادر سیمونه، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان میلان را حمایت خواهد کرد: «فکر می‌کنم وقتی گفت نیمه‌نهایی بی‌نقص است، حقیقت را گفت. شما از رابطه من با برادرم اطلاع دارید و طبیعی است که او هوادار میلان باشد، چون بازیکن این تیم بوده و البته برادرش را هم دوست دارد. بنابراین فکر می‌کنم هر اتفاقی بیفتد، او خوشحال خواهد شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی