اسطوره قرمزها در آستانه اخراج از باشگاه/ مسئول این وضعیت تو هستی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیئت مدیره بایرن مونیخ اولیور کان را مسئول بحران در این تیم می‌داند.

هیئت مدیره بایرن مونیخ در حال تصمیم‌گیری درباره آینده مدیران ارشد باشگاه است و ممکن است اولیور کان را از مدیرعاملی بایرن برکنار کند.  بایرن روزهای تیره‌ای را سپری می‌کند. این تیم از لیگ قهرمانان حذف شده و در بوندس‌لیگا موقعیت متزلزلی دارد. در اروپا در یک بازی ۳ گل از منچسترسیتی خوردند و از جریان بازی محو شدند و پس از اینکه نتوانستند در بازی برگشت نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک–یک بگیرند، از دور رقابت‌ها کنار رفتند. چند روز بعد هم در بوندس‌لیگا برد یک بر صفر برابر ماینتس را با باخت ۳ بر یک عوض کردند تا صدر جدول را به دورتموند بسپارند.

در کنار همه این‌ها، یولیان ناگلزمان که از او به عنوان آینده مربیگری در آلمان یاد می‌شود نیز در این باشگاه دوام نیاورد و اخراج شد، در حالی که قبل از استخدام او، خیلی‌ها معتقد بودند هنوز زود است تا او مربیگری بایرن را در دست بگیرد.

به این ترتیب، هیئت مدیره بایرن به این جمع‌بندی رسیده که مقصر اصلی وضعیت کنونی کسی نیست جز اولیور کان، مدیرعامل باشگاه، که نصب و عزل مربی و خرید و فروش بازیکن و در یک کلام، تمام تصمیمات فنی و ورزشی با تایید او انجام گرفته است. گفته می‌شود هیئت مدیره بایرن همچنین از عملکرد حسن سالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه نیز ناراضی است. اما فعلا او در اولویت نیست و بررسی عملکرد اولیور کان مهم‌ترین دل‌مشغولی هیئت مدیره است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی