نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
۱ |
۰
پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در شرایطی که مثل استقلال به هر ۳ امتیاز این بازی نیاز داشت، موفق شد در هر دو نیمه، برتری اش را در قیاس با استقلال حفظ کند.

پرسپولیس در دربی ۱۰۰ پایتخت، یکی از حساس ترین مسابقات فصل را مقابل استقلال با برد پشت سر گذاشت. یک دربی نسبتا قابل تحمل، شامل صحنه هایی که قابل تماشا بود. دیداری که تا واپسین دقایق بازی هم می شد آن را با حساسیت دنبال کرد.

پرسپولیس در شرایطی که مثل استقلال به هر ۳ امتیاز این بازی نیاز داشت، موفق شد در هر دو نیمه، برتری اش را در قیاس با استقلال حفظ کند. یک تعویض به موقع در خط حمله و حضور عیسی آل کثیر که سربزنگاه در این بازی به همان چارچوب شناس سابق تبدیل شد، مقدمات شکست استقلال را در این دربی مهم و حیاتی رقم زد.

منهای آنچه در جریان این بازی رقم خورد اما شرایط خاص ورزشگاه آزادی، چنین مسابقه ای را به محل اشکال و تردید تبدیل کرد. یعنی بیشتر از این که دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال حاشیه داشته باشد، این وقایع پیش و حین بازی بود که حواشی زیاد داشت. متاسفانه نه تنها شرایط اسکان تماشاگران - آن هم با محدودیت های خاص- بلکه وضعیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی هم نگران کننده بود.

به این مسائل باید به صورت جدی پرداخته شود؛ چرا که حق ورزش پایتخت در کمترین مقدار و ظرفیت ممکن، بازسازی مخروبه های ورزشگاه آزادی است و امیدواریم مسولان در این باره به فکر راه چاره باشند. این سبک و سیاق برگزاری مسابقات با اعمال شاقه، ایجاد محدودیت جمعیتی برای تماشاگران و نگرانی بابت سلامتی مردم در ورزشگاه، در شان فوتبال ایران نیست.

بیشتر بخوانید: خطر بیخ گوش تماشاگران دربی/ بخشی از سکوهای طبقه دوم را تخلیه کردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لوک خوش شانس IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    این بود همون تیمی که با تبانی ۶ تا به هوادار زد ؟ تبانی از قبل هم آشکار تر شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی