پاسخ افشین پیروانی به ماجرای درگیری عبدی؛ خدا را شکر هواداران طبقه دوم هم رفتند و سکوها ریزش نکرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

افشین پیروانی می‌گوید پرسپولیس نیز مشکلاتی دارد و برای پرداخت بدهی‌ها نیازمند کمک هستند.

افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس پس از برد تیم‌شان در میکسدزون آزادی حاضر شد و گفت: تبریک می‌گویم به هواداران، بچه‌ها و کادرفنی که همه یک تیم خوب بودند و زحمت کشیدند. خداراشکر بازی را بردیم. تیم ما بهتر بازی کرد و مستحق برد بودیم. یک خسته نباشید هم به عوامل برگزاری می‌گوییم. در نهایت راضی هستیم.

او در مورد حاشیه‌ای که برای عبدی پیش آمد و حضور هواداران، بیان کرد: در بازی بزرگ اتفاقاتی میفتد ولی همه چیز برطرف شده است. بازهم تبریک می‌گویم به هوادارانی که آمدند و آنهایی که نتوانستند بیایند. انشاالله بازی بعدمان جو ورزشگاه طوری باشد که همه بتوانند بیایند. بعضی شهرها می‌رویم و استادیوم‌ها پر از تماشاگر است ولی تهران این اتفاق نمیفتد. خداراشکر طبقه دوم هم رفتند و ریزشی نکرد و اتفاقی نیفتاد.

پیروانی در مورد مشکلات‌شان گفت: ما هم بحران داریم، مشکل بازیکن خارجی داریم و یک مقدار بی پولیم. دوستانی که دارند تلاش می‌کنند برای ما هم تلاش کنند که بدهی‌ها را بدهیم.

او در مورد ادامه مسیر پرسپولیس و شادی زیاد او پس از بازی، گفت: ما تلاش خودمان را می‌کنیم، پرسپولیسیم و برای بردن می‌رویم تا نتیجه دلخواه‌مان را ببریم. برد دربی شادی دارد و با هواداران شادی‌مان را تقسیم کردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    امسال انشاالله قهرمانیم پرسپولیس
  • محمدکاظم شهریزاده IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    لنگ تیم خوش شانس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی