نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اعتراض بازیکن پرسپولیس به فدراسیون فوتبال/ این اعتراض به‌حق است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پایان دربی بازیکن تیم پرسپولیس در بخشی از مصاحبه‌اش به فدراسیون فوتبال اعتراض کرد که به نظر می‌رسد اعتراض او به حق است.

سروش رفیعی که در دربی نمایش خوبی در میانه میدان داشت اعتراض ویژه خود را نسبت به فدراسیون فوتبال این گونه ابراز داشت؛ « بارها گفتیم یک درصد از قرارداد بازیکنان مطابق کدام قانون نصیب فدراسیون فوتبال می‌شود و کجا می‌رود. در هیچ جایی از دنیا چنین مسئله‌ای وجود ندارد. آیا ما را بیمه می‌کنید یا امکاناتی می‌سازید؟ کسی در این باره پاسخگو نیست و سر خودمان را به‌خاطر این مسائل به درد نمی‌آوریم.»

حق کاملا با سروش رفیعی است. در فوتبال حرفه‌ای کسر از قرارداد بازیکنان به واسطه ارایه یک خدمات خاص به بازیکنان است و متاسفانه در فوتبال ایران هیچ یک از بازیکنان شاغل در لیگ برتر بیمه نیستند! این موضوع در گذشته چالش‌های زیادی برای بازیکنان فوتبال ایران ایجاد کرده است. نمونه اش سال‌ها قبل حمید رضا غفاری بازیکن تیم چوکای تالش در یک سانحه رانندگی دچار ضایعه نخاعی شد اما قانون هیچ حمایتی از او نکرد!

بازیکن فوتبالش در سن ۳۴ سالگی یا ۳۵ سالگی تمام می‌شود و طبیعتا در صورتی که بیمه نباشد، در ادامه برای گذران زندگی دچار مشکل می‌شود و اینطور نیست که همه فوتبالیست‌ها در لیگ برتر و لیگ یک دستمزدهای خوبی دریافت کنند. بطوریکه امروز شاهد هستیم خیلی از پیشکسوتان حتی برای گذران زندگی دچار چالش هستند. کسر از قرارداد بازیکن باید به واسطه ارایه خدمات به آنها باشد و وقتی فدراسیون فوتبال از قرارداد بازیکن کسر می‌کند اما خدماتی به آن ارایه نمی‌دهد، حس بدی به فوتبالیست دست می‌دهد. به خصوص که فوتبال برای فدراسیون فوتبال درآمدزاست و شاهد هستیم فیفا حتی به بازیکن و باشگاهش بابت حضور در جام جهانی پاداش هم می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    دوجین بازیکن خوب دارین و این بلایی که سر آبی‌ها اومده میخاستم نبرین تازه پنالتی هم نگرفت
  • احمدرضا IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    یادمه تیم ملی و پرسپولیس مدافع هافبک چپ پایی داشت در سن ۲۳ سالگی در اثر سانحه رانندگی ،فوتبتالش تمام شد،همان موقع چند تیم آلمانی بدنبالش بودند،عجب بازیکن مستعد،خوش تکنیک و قدرتمندی بود جواد منافی،حیف حیف و هزاران افسوس
  • هادی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    اون فیفا و این مافیاست
  • ع ق QA ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    برای تو خیلی هست برای تیم ماجدی و خطیر و مسئول بی خبر فنی چون قرار دادها را ده برابر کردند مهم نیست
  • Gaber IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    سروش جان اینجا با کجای دنیا بسیار متفاوته.هنوز پایت به ادارات نیفتاده چپ و راست میکنند.از هر سویی اگر ببینند درآمد داری وادار میشی نصف درآمدن را بدهی تا یک مثال کنتور بگیری یا سند جدید و تک برگی برای منزل مسکونی که قبلاً شهرداری کلی کمیسیون گرفته.ابنجا ایران هست کشور زورگو برای مردمان نخبه وعادی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی