نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آخرین وضعیت مهدی عبدی؛ آیا مهاجم پرسپولیس به دلیل اتفاقات جنجالی دربی محروم می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

دربی روز یکشنبه با حواشی خاصی هم همراه بود. بعد از اتمام مسابقه پرسپولیس و استقلال در داربی شماره ۱۰۰ که با برتری پرسپولیس خاتمه یافت، مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس با یکی از ماموران امنیتی ورزشگاه دچار درگیری می‌شود که او را به اتاق نیروهای امنیتی هدایت می‌کنند.

پس از این ماجرا افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس به اتاق نیروهای امنیتی فراخوانده شد و بعد از وساطت او، درگیری عبدی با نیروهای امنیتی به پایان رسید و این مهاجم راهی رختکن پرسپولیس شد. در ادامه عنوان شد که مهدی عبدی ممکن است محروم شود اما در گزارش ناظر بازی اشاره‌ای به درگیری مهدی عبدی با یک مأمور دیگر در پایان بازی نشده است، ظاهراً چون این اتفاقات پیش و بعد از جریان بازی رخ داده، ناظر بازی این اتفاقات را ندیده است و کمیته انضباطی در صورت لزوم، از روی فیلم‌های پخش‌شده در خصوص این اتفاقات تصمیم‌گیری خواهد کرد.

با این وجود مهدی عبدی مهاجم قائم شهری پرسپولیس محروم نخواهد شد و می تواند در دیدار آینده حذفی مقابل گل گهر سیرجان و همچنین در لیگ برتر برابر پیکان تیمش را همراهی کند.

رضا عبدی ناظر دربی شماره ۱۰۰ هیچ گزارشی علیه مهدی عبدی به سازمان لیگ و کمیته انضباطی ننوشته و برهمین اساس محرومیتی پیش روی مهاجم جوان پرسپولیس نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی