نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مهار قایدی؟ من فقط وظیفه‌ام را انجام دادم/ نمی‌دانم چه می‌شود ولی تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم/ خوشحالم نزد هواداران پرسپولیس روسفید  شدم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس به خبرورزشی گفت: در دربی وظایف دفاعی بیشتری داشتم و اولویت با کارهای تدافعی بود.

خیلی ها قبل از دربی معتقد بودند مهدی قایدی از سمتی که دانیال اسماعیلی فر حضور دارد، می تواند خیلی پرسپولیس را اذیت کند و ستاره دربی باشد. با این حال مدافع راست قرمزها عملکرد فوق العاده ای در دربی داشت و اجازه خودنمایی را به بهترین بازیکن این فصل استقلال نداد. دانیال در اکثر دوئل ها مقابل قایدی پیروز شد و نقش پررنگی در برتری شیرین سرخ پوشان مقابل رقیب سنتی داشت. اسماعیلی فر که از پیروزی تیمش در دربی خیلی خوشحال بود، صحبت کوتاهی خصوص پیروزی مقابل استقلال و همچنین احتمال قهرمانی پرسپولیس در این فصل انجام داد که در ادامه می خوانید:

از دربی شروع کنیم. برد مهمی مقابل یکی از رقبای اصلی تان بدست آوردید. بازی چطور بود؟

خب دربی همیشه حساس است و هواداران هر دو تیم از این بازی فقط برد می خواهند. می دانستیم بازی راحتی نخواهد بود ولی از آنطرف هم چیزی جز ۳ امتیاز ما را راضی نمی کرد. اگر برنده بازی نمی شدیم، تقریبا قهرمانی از دست می رفت و کارمان خیلی مشکل می شد. خداراشکر نمایش خوبی داشتیم و توانستیم از موقعیتمان به خوبی استفاده کنیم و دربی را ببریم. من فکر می کنم بهتر از استقلال بودیم و شایستگی گرفتن این ۳ امتیاز را داشتیم. این برد مبارک هوادارانمان باشد و امیدوارم توانسته باشیم گوشه ای از محبتشان را جبران کنیم.

استقلالی ها خیلی به داوری معترض بودند و می گفتند در نیمه اول داور خطای هند گولسیانی را پنالتی نگرفت. در این خصوص چه صحبتی داری؟

من نمی دانم کدام صحنه را می گویند و خودم اصلا متوجه چیزی نشدم. فکر می کنم تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و مشکل خاصی وجود نداشت.

قبل از بازی خیلی ها از تقابل تو و قایدی صحبت می کردند. در طول بازی کاملا موفق عمل کردی و جلوی نفوذهای قایدی را گرفتی. در این رابطه چه صحبتی داری؟

خب ما استقلال را کاملا آنالیز کرده بودیم و می دانستیم نقاط قوت این تیم کجاست. من در این بازی وظایف دفاعی بیشتری داشتم و اولویتم شرکت در کارهای دفاعی بود. باید وظیفه ام را به خوبی انجام می دادم که فکر می کنم تا حدود زیادی موفق بودم. خوشحالم پیش هواداران پرسپولیس روسفید شدم و اتفاق خوبی برای کل تیم افتاد. پیروزی ما حاصل تلاش دسته جمعی کل تیم بود و همه در این برد مهم نقش داشتند.

با توجه به برد در دربی استقلال کاملا از کورس قهرمانی خارج شد و فقط  شما و سپاهان باقی ماندید. به نظرت پرسپولیس می تواند قهرمان شود؟

هیچ چیزی نشدنی نیست. کار سخت است چون همه چیز دست سپاهان است. ما فقط باید همه بازی های باقی مانده را ببریم و امیدوار به این باشیم که سپاهان امتیاز از دست بدهد. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که قول می دهم تا روز آخر برای قهرمانی تلاش کنیم. من امیدوارم که اتفاقات خوبی در پایان فصل برای ما رقم بخورد و بتوانیم جام قهرمانی را به هوادارانمان هدیه دهیم.

مدت ها بود که استادیوم آزادی را با حضور این تعداد تماشاگر ندیده بودیم. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خودم به شخصه لذت بردم. هواداران لذت فوتبال بازی کردن را چند برابر می کنند و خیلی خوشحالم این فرصت را پیدا کردند تا به ورزشگاه بیایند. روز خیلی قشنگی بود و امیدوارم در بازی های بعدی هم شاهد حضور تماشاگران باشیم و حتی شرایط طوری پیش برود که ورزشگاه کاملا پر از تماشاگر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • پرسپولیس IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    برادر کار شاخی نکردی تو قائدی را با رونالدو اشتباه گرفته بودی ولی لطف کن من بعد همون عقب بازی کن چون هروقت جلو میری پاس‌های اشتباهی زیادی به بازیکن حريف تقدیم میکنی فعلا بازیکن پرسپولیس هستی دستتم درد نکنه ولی الباقی هواداری پرسپولیس را نمی دانم ولی خود من تو را پرسپولیسی نمی‌دانم که هیچ بلکه دوس دارم هرچی زودتر برگردی سپاهان تو بهترین انسان ولی ازت خوشم نمیاد جای تو باید رامین با تعصب تو زمین باشه از نوع بازی کردنت هم خوشم نمیاد
  • پرس IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    تمام کنند نیستی
  • هادی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    مهار قائدی تو کدوم بازی نکنه با تکینیک های بازی کبدی تونستین قائدی را متوقف کنین
  • رامین تاج IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    قائدی کار خودشو کرد چند بار همه دفاعهارو از پیش رو برداشت ولی ضربه آخر یا پاس، آخروبد داد پس مهار نشد خودش تو لحظه آخر بی دقتی کرد
  • پوریا US ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    زیاد خودتون درگیر قائدی نکنید. فصل بعد برمیگرده به تیمش تو امارات. کیسه دیگه پولی نداره. اون ۲میلیون دلاری هم که ۴۸ ساعته بابت بدهی داده شده از بیت المال داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی