نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
خبرورزشی‌گردی| ایمون زاید: برد پرسپولیس حماسه نبود؛ معجزه بود/ واقعا این دروازه‌بانی که ۳ گل خورد شماره یک تیم ملی ایران است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایمون زاید مهاجم پیشین سرخپوشان اعتقاد داشت برای من خوشحالی و رقص بازیکنان در رختکن و اتوبوس عجیب بود چرا که هوادار فوتبال چنین کاری می‌کند.

چند سال پیش و در بهمن ماه سال ۱۳۹۰ ایمون زاید مهاجم خارجی پرسپولیس ستاره اول دربی حساس تهران بود. در آن بازی استقلال با نتیجه دو بر صفر از پرسپولیس پیش بود و در حالی که پرسپولیس یک بازیکن اخراجی نیز داشت در نهایت فقط در کمتر از ۱۰ دقیقه ایمون زاید هتریک کرد تا پرسپولیس یک برد رویایی را رقم بزند.

ایمون زاید در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی گفت: هنوز نمی دانم چه اتفاقی افتاده است بعد از بازی به رختکن رفتم و دیدم بازیکنان  چقدر خوشحال هستند واقعاً یک شب رویایی بود و هنوز هم باورم نمی شود. بازیکنان آنقدر خوشحال بودند که در رختکن و حتی اتوبوس می رقصیدند. برای من کمی عجیب بود چراکه هواداران فوتبال چنین کاری می کند اما انگار بازیکنان به اندازه کسب جام قهرمانی خوشحال بودند.

وی افزود: نمی‌توانم بگویم این یک حماسه است ولی باید گفت یک معجزه بود. اینجور بردن معجزه است. قبل از اینکه وارد زمین شوم هواداران استقلال خوشحالی می کردند و هواداران پرسپولیس ناراحت بودند و بعضی‌ها نیز در حال ترک ورزشگاه بودند. این برد را تقدیم می کنم به همه هواداران پرسپولیس. اما در مورد مهدی رحمتی باید بگویم او دروازه بان خوبی است ولی نمی دانستم بهترین گلر ایران است. جالب است واقعا دروازه بانی که ۳ گل خورد، شماره یک تیم ملی ایران است؟

زاید در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی مهدوی کیا وارد زمین شد یکی، دو  کرنر را به دست آوردیم. مهمترین لحظه بازی وقتی بود که من اولین گل را به ثمر رساندم  با آن گل روحیه و انگیزه ایجاد شد که می توانیم ببریم. وقتی گل دوم را زدم بچه‌ها گفتن قطعاً می بریم و به آن فکر نمی کردیم که چند نفریم  یا یک بازیکن کم داریم . ما با قلب خودمان بازی کردیم و برد شیرینی را کسب کردیم.

مصاحبه ایمون زاید در تاریخ شنبه ۱۵ بهمن سال ۱۳۹۰ در روزنامه خبرورزشی را مشاهده می‌کنید.

از دیگر خبرورزشی‌گردی‌ها بخوانید:

خبرورزشی‌گردی| ایمون زاید: برد پرسپولیس حماسه نبود؛ معجزه بود/ واقعا این دروازه بانی که ۳ گل خورد شماره یک تیم ملی ایران است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی