نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خداحافظی اعضای دورهمی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس!/ وقتی ریل گذاری مدیریت درست نباشد...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می رسد فردا (سه شنبه) برخی از اعضای ناتوان در درآمد زایی از جمع هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باید خداحافظی کنند.

در حالی که کمتر از یک سال از معرفی اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گذرد اما قرار است به زودی تغییرات زیادی در این هیأت مدیره صورت بگیرد.

مجمع باشگاه پرسپولیس عصر امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد که خروجی آن جدایی چند عضو هیأت مدیره خواهد بود. این مجمع با حضور اعضای آن برگزار می‌شود و قرار است فردا ۲ الی ۳ عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از این باشگاه جدا شوند تا نفرات جدید جایگزین آنها شوند.

گفته می‌شود حسین شهریاری رئیس فعلی هیأت مدیره پرسپولیس همراه با حسین خبیری و پوراحمدی دو عضو دیگر این هیأت مدیره فردا از سمت خود استعفا دهند. از طرف دیگر در صورت جدایی اعضای هیأت مدیره، قرار است سازمان خصوصی‌سازی نفرات جایگزین را با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان معرفی کند.

این تغییر و تحولات در حالی رخ می‌دهد که تیم پرسپولیس با شکست استقلال موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفته همراه با سپاهان شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر دارد. امید می رود افرادی که جانشین اعضای فعلی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می شوند توانایی در آمدزایی و تأمین منابع مالی را داشته باشند. متأسفانه تجربه نشان می دهد انتخاب اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ازسوی وزارت ورزش اصول درست و مشخصی ندارد.

ماجرای مدیران استقلال و پرسپولیس در سال‌های اخیر، یکی از معضلات بزرگ وزارت ورزش و جوانان بوده؛ هرگاه در این سال ها اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل سرخابی ها تغییر کرده اند، آتش مناقشات بین هواداران برافروخته شده و حسابی برای ورزش ایران چالش ساز بوده. موضوعی که باعث شده به وزرا حتی برچسب های استقلالی یا پرسپولیسی بزنند و آنها را به حمایت از تیم رقب متهم کنند. پس از روی کار آمدن حمید سجادی هم این موضوع ادامه داشته است.

پرسش اینجاست: اعضای هیئت مدیره با چه شاخصه ای انتخاب می‌شوند؟ وقتی ریل گذاری مدیریت درست نباشد و کارها بر اساس قانون پیش نرود، خروجی آن همین بلبشویی می‌شود که در سرخابی‌ها جریان دارد؛ بدهی های سنگین داخلی و خارجی، مشکلات مالیاتی، پرونده‌های متعدد در مجامع بین‌المللی و... که نهایتا به حذف از آسیا ختم می‌شود.

حال باید دید سازمان خصوصی سازی یا وزارت ورزش چه نفراتی را جایگزین اعضای فعلی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهند کرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی