نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ستاره‌ای که می‌خواهد از لالیگا به تیم دیوید بکام برود/ وسوسه بازی کردن در آمریکا و تیم اسطوره
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتوان گریزمن از علاقه‌اش به بازی در لیگ آمریکا و حضور در تیم دیوید بکام صحبت می‌کند.

آنتوان گریزمن، مهاجم اتلتیکو مادرید، در مصاحبه‌ای با DAZN در مورد انتقال احتمالی به آمریکای شمالی و MLS صحبت کرد و علاقه‌اش به بازی در جایی که اسطوره‌اش دیوید بکام در آن حضور دارد، را ابراز کرد.

گریزمن ۳۲ ساله گفت که همچنان به اتلتیکو و به ویژه سرمربی دیگو سیمئونه متعهد است. اما پس از پایان قراردادش با اتلتیکو در سال ۲۰۲۶، دوست دارد در MLS بازی کند. او گفت: «من همیشه گفته‌ام که می‌خواهم در MLS بازی کنم، اما در اروپا تمام تلاشم را کردم تا به اینجا برگردم و پذیرفته شوم و هر کاری انجام دادم تا بتوانم از بازی برای این باشگاه لذت ببرم. باشگاه دیگری وجود ندارد که در آن احساس خوشحالی بیشتری داشته باشم.»

دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و لس‌آنجلس گلکسی، قهرمان گریزمن است. این بازیکن فرانسوی در اولین حضور خود در اتلتیکو، پیراهن شماره ۷ بکام را بر تن کرد و همچنان این پیراهن را برای تیم ملی کشورش می‌پوشد.

بکام در سال ۲۰۱۸ وارد گروهی شد که تصمیم به تشکیل تیمی جدید در MLS گرفته بودند. این تیم، اینترمیامی، بازی خود را در طول فصل ۲۰۲۰ در استادیوم DRV PNK در فورت لادردیل آغاز کرد. این تیم قرار است در سال ۲۰۲۵ به یک استادیوم جدید ۲۵۰۰۰ نفری نقل مکان کند، اما ممکن است برای جذب گریزمن به چیزی بیشتر از یک استادیوم جدید نیاز داشته باشد. اینتر میامی هنوز نتوانسته از دور اول پلی‌آف MLS عبور کند و از هشت بازی که تاکنون در فصل ۲۰۲۳ انجام داده، ۶ بازی را باخته است.

این مطلب را هم بخوانید: پیشنهاد وسوسه‌انگیز باشگاه دیوید بکام برای جذب مسی/ لئو به آپارتمان لوکس میامی می‌رود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی