نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟
دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
۱۴ |
۰
اولین ترکش دربی به مدافع استقلال خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان ریکاردو ساپینتو مهم ترین بازی فصل خود را با تک گل ارزشمند عیسی آل کثیر به پرسپولیس واگذار کردند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو مهم ترین بازی فصل خود را با تک گل ارزشمند عیسی آل کثیر به پرسپولیس واگذار کردند.

در پی شکست آبی پوشان در دربی تهران خبر می رسد که سرمربی پرتغالی استقلال تصمیم گرفته است عارف غلامی را به دلیل اشتباه بزرگش نیمکت نشین کند. در دقیقه ۵۱ دربی شماره ۱۰۰ عیسی آل کثیر روی پاس عمقی مهدی ترابی وارد محوطه جریمه استقلال شد و در کورس با عارف غلامی تو سر توپ زد و مدافع آبی ها هم زمین خورد! زمین خوردنی که با بدشانسی صالح حردانی کامل‌تر شده و گل سه امتیازی پرسپولیس را رقم زد.

استقلال در اولین بازی پس از دربی خود باید شنبه هفته آینده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در جم به مصاف پارس جنوبی برود و از قرار معلوم در این دیدار محمد حسین مرادمند جانشین عارف غلامی در ترکیب اصلی شده و زوج رافائل سیلوا خواهد شد.

به نظر می‌رسد اولین ترکش شکست استقلال در دربی به عارف غلامی خورده باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • عشق ام زینب است IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    سلام از آدمى مثل این پیروانی و نه داش غلام عزیز که من نمی خواهم پیروانی سرپرست لنگ چه کار کرد که از تیم ملی کنار گذاشته شد انشالله در اون دنیا باید جوابگوی اعمالش باشه به جای عذر خواهی بابت رفتار زشت بیرانوند اون رو توجیه می کنه و می گه ما متحرک بودیم تحرک برای زمان و مکان دیگری است خب لنگ است و مکتب عبده و نه مکتب حجازی ها و پورحیدری ها که اولین سنگ براشون احترام به حریف و تماشاگرانش می باشد اتفاقا ای نوع شادی بیرانوند خیلی خوبه واقعا بازیکنان ما را خوب تهیج می کنه برای انتقام در حذفی تازه اگر لیگ برتر هم گاف ندن ای خدا می شه که لنگ نشه
  • كمك سرپرست IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    دمش گرم كه نقطه قوت تيم حريف رو شناخت
  • محمد IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    واقعا از اقای بیراموند بعید است این حرکات غیرورزشی است
  • پرسپولیس DE ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    سلام به طرف دارهای هردوتیم بزرگ پرسپولیس واستقلال.. این حرکت بیراوند رسانه برزگش کرده یک دو رسانه داره بین دوتیم و طرف دارها رو خراب می کنه..سه حالا حرفی برای گفتن نیست مقصر روی کردن بیراوند ندازید این رسانه بازی ها رو درنیاریدحرکت اش زشت بوده اقای بیراوند جواب پاسخ های بعضی از طرف دارهای استقلال رو داده که بهش توهین یا حرفی حرکتی انجام دادن جواب اونارو داده خیلی خولاص بگم.. شما هم بودین همین حرکت رو انجام میدادین.. بدرود..
  • پیمان IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    ورزش به کلش کلش هست از زمان محمدعلی باب شد ...هم برای رقابت بیشتر وتخرک خوبه هم فان داره هم کمدی هست ...فوتبال مگر کشتی پهلوانی یا حتی کشتی هست ..بعدم جو آدم رو میگیره .‌‌
  • مصطفی IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    مرحوم حجازی با محمدان بنگلادش استادیوم ازادی پریپولیس رو شکست داد... و در ازادی سادی نکرد این کجا و ان کجا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی