نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
افشای رابطه ستاره تیم ملی فرانسه با نامزد سابق رونالدو/ کریستیانو یک جنتلمن واقعی است/ تصاویر این زن خبرساز را ببینید
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوکاس هرناندس بازیکن فرانسوی بایرن‌مونیخ پس از جدایی از همسرش با نامزد سابق کریستیانو رونالدو وارد رابطه شده است.

ظاهرا لوکاس هرناندس ستاره بایرن مونیخ که به تازگی از همسرش جدا شده، با نامزد سابق کریستیانو رونالدو وارد رابطه شده است. این مدافع به دلیل مصدومیت شدید در بازی افتتاحیه فرانسه در جام‌جهانی، در چند ماه گذشته از میادین دور بوده است. او تمام نیم فصل دوم بایرن را از دست داد و امیدوار است در تابستان به آمادگی کامل برسد.

طبق گزارش‌ها، در همین حال که هرناندس دوره‌های توانبخشی خود را طی می‌کند، کریستینا بوچینو را هم می‌بیند و با او وارد رابطه شده است. هرناندس از همسرش آملیا لورنته جدا شد و رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که آنها اکنون جدا از هم زندگی می‌کنند. این زوج دارای دو فرزند، مارتین ۴ ساله و دختری ۱۰ ماهه به نام نیوِس، هستند. آملیا اخیرا در اینستاگرام نوشت: «فراموش نکن که دو فرزند داری که به دیدن آنها نمی‌آیی.»

لوکاس هرناندس و آملیا لورنته

کریستینا بوچینوی ۳۷ ساله قبلا با رونالدو ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد رابطه داشت. این زوج در سال ۲۰۱۶ با هم در ایبیزا دیده شدند و کریستینا که بازیگر است، همیشه از رونالدو به خوبی صحبت می‌کرد. او گفت: «من به ایبیزا رسیدم و کریستیانو رونالدو آنجا بود. همدیگر را دیدیم، از هم خوشمان آمد و بعد مثل یک جنتلمن من را به شام دعوت کرد. او مرد بزرگی است. چیزی که باید بگویم این است که کریستیانو رونالدو آرام و جذابش است. او یک مرد سخاوتمند و یک جنتلمن واقعی است که می‌داند با زن‌ها چطور رفتار کند.»

کریستینا بوچینو

کریستینا بوچینو

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی