نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
مسی بهانه‌ای برای رقابت منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن/ دعوای انگلیسی-فرانسوی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد روی بازیکنان مشابهی برای خط حمله خود دست گذاشته‌اند.

جدایی احتمالی لیونل مسی از پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند این باشگاه را وارد یک دوئل نقل و انتقالاتی با منچستریونایتد کند.

 انتظار می‌رود لیونل مسی پس از پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در تابستان ساری جاری این باشگاه را ترک کند. خروج او می‌تواند روی برنامه‌های نقل و انتقالاتی پی‌اس‌جی تاثیرگذار باشد.

به گزارش آر ام سی اسپورت، شیاطین سرخ می‌خواهند یک مهاجم جدید تراز اول را برای فصل آینده به خدمت بگیرند و تطابق جالبی بین گزینه‌های مدنظر آنها با گزینه‌های پاریس برای جانشینی مسی وجود دارد.

از ویکتور اوسیمن، هری کین و کولو موآنی به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های پاری‌سن‌ژرمن برای خط حمله در صورت جدایی لیونل مسی یاد می‌شود و جالب اینجاست که نام هر سه بازیکن نیز در لیست خرید اریک تن‌هاخ برای منچستریونایتد دیده می‌شود.

ویکتور اوسیمن بعد از یک فصل رویایی با ناپولی با پیشنهادات خوبی مواجه است اما هنوز مشخص نیست که او قهرمان سری آ را ترک کند یا خیر. در همین حال، یونایتد مذاکراتی را با هری کین برای فصل آینده داشته است و بعید به نظر می‌رسد این مهاجم در تاتنهام بماند اما منچستر انتخاب قطعی او نیست. کولو موآنی هم باتوجه به قیمت نسبتا مناسبش نسبت به ستاره‌های هم‌پستی خود گزینه مناسبی برای تیم‌هایی چون یونایتد و پاریس که به دنبال مهاجم هستند به شمار می‌رود.

این مطلب را هم بخوانید: لئو در حالت آماده‌باش؛ آیا مسی به بارسلونا نزدیک‌تر شده است؟/ فرمولی که می‌تواند این معما را حل کن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی