نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
۱ |
۰
مربی پرسپولیسی تیم ملی شاید برکنار شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین عبدی، سرمربی تیم ملی نوجوانان در آستانه حضور این تیم در جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی از برنامه‌های آماده سازی این تیم انتقاد کرد.

بعد از حذف تیم ملی جوانان از جام ملت‌های آسیا حالا تیم ملی نوجوانان مهیا می شود تا با حضور در جام ملت‌ها برای صعود به جام جهانی بجنگند. در آستانه این بازی‌ها حسین عبدی، سرمربی تیم ملی نوجوانان از برنامه‌های آماده سازی تیمش انتقاد کرد و گفت: «ما برنامه‌های مختلفی داشتیم. در پرسپولیس اینگونه بار آمدیم که هر چه شرایط سخت‌تر باشد و زمین تمرین مناسب یا بازی دوستانه نداشته باشیم، بیشتر می‌جنگیم تا این نقصان‌ها جبران شود. همه تیم‌ها کل دنیا را گشتند، اما ما در تهران بودیم. تیم جوانان در هشت ماه منتهی به مسابقات قهرمانی آسیا سه اردوی خارجی داشت، اما ما چنین شرایطی نداشتیم. با این حال بازیکنان ما عملکردی خواهند داشت که سورپرایز می‌شوید.»

این انتقادات در ادامه مسیر ممکن است به برکناری حسین عبدی از سرمربیگری تیم ملی نوجوانان بیانجامد، چون فدراسیون فوتبال نشان داده به خصوص در رده سنی تیم‌های ملی پایه خیلی تحمل انتقاد از سوی سرمربی را ندارد! البته آنچه که مسلم است تیم ملی نوجوانان خرداد ماه با هدایت حسین عبدی در مسابقات جام ملت‌ها شرکت خواهد کرد اما در ادامه مسیر دور از ذهن نیست شاهد تغییرات در کادر فنی تیم ملی نوجوانان باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی