نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بنگر: ساپینتو اشتباها به بازیکنان پرسپولیس کمک کرد/ یحیی و عیسی شایعه دونادونی را خاموش کردند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ارزشمندترین ۳ امتیاز هفته بیست‌وهفتم یا شاید کل لیگ بیست‌ودوم را یحیی گل‌محمدی در تقابل با استقلال کسب کرد.

پیش از شروع دربی محسن بنگر در واکنش به این‌که گفته می‌شود در صورت عدم قهرمانی پرسپولیس یحیی گل‌محمدی از این تیم خواهد رفت، گفت: یکی از دلایلی که باعث موفقیت پرسپولیس شده ثبات در کادر فنی بوده است. وجود یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس یک نعمت است و هیچ دلیلی برای رفتن این مربی وجود ندارد. من معتقدم گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است و مدیران این باشگاه باید برای مدتی طولانی این مربی را حفظ کنند.

حالا پس از دربی با کاپیتان سابق پرسپولیس تماس گرفتیم که به ما گفت: شرایط این بازی با دربی‌های گذشته فرق می‌کرد و دو تیم می‌دانستند مساوی به درد هیچ کدام نمی‌خورد. پرسپولیس و استقلال ارنج هجومی داشتند و برای پیروزی بازی کردند اما در نهایت خوشبختانه پرسپولیس به برتری و سه امتیاز رسید. این ۳ امتیاز ارزش فراوانی برای پرسپولیس داشت و مطمئن باشید تأثیر زیادی در تعیین قهرمان لیگ بیست‌ودوم خواهد داشت.

بنگر اشاره‌ای هم به مصاحبه پیش از بازی سرمربیان دو تیم کرد و افزود: شاید اشتباه کنم اما فکر می‌کنم ساپینتو اشتباه کرد که گفت حتی از رئال مادرید هم نمی‌ترسیم و اسم این تیم بزرگ اسپانیایی را آورد. این حرف به نظر من بازیکنان پرسپولیس را برای ارائه بازی بهتر تحریک کرد. در دربی‌ها مصاحبه قبل بازی سرمربی یا بازیکن اهمیت زیادی دارد و می‌تواند به تیم کمک کند یا این‌که به تیم مقابل! به هر حال ساپینتو شاید خواسته به این شکل به شاگردان خودش روحیه دهد اما این نظر من است که بازیکنان پرسپولیس برای ارائه بازی بهتر تحریک شدند.

وی که در مصاحبه‌ای پیش از دربی از یحیی گل‌محمدی حمایت کرده بود، در این خصوص عنوان کرد: بله، من پیش از بازی گفته بودم مدیران این باشگاه باید برای مدتی طولانی یحیی گل‌محمدی را حفظ کنند چون بهتر از هر کس دیگری این تیم را می‌شناسد. متأسفانه شایعاتی مثل مذاکره با دونادونی ایتالیایی هم منتشر شده بود که یحیی گل‌محمدی و عیسی آل کثیر آن را خاموش کردند!

بنگر ضمن تعریف از عیسی آل‌کثیر یادآور شد: در این دربی علیرضا بیرانوند، همه مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس بی‌نقص و عالی بازی کردند اما دربی مرد خودش را می‌خواهد. در دربی بازیکنانی موفق می شوند که شجاع و دارای اعتماد به نفس بالا باشند و کیفیت خود را در این دیدار بزرگ از دست ندهند. گاهی اوقات بازیکنانی بوده‌اند که در دربی اتفاقا کیفیت آن‌ها بالاتر هم رفته است و این دست بازیکنان می‌توانند سرنوشت این بازی بزرگ را به دست بگیرند. حرکت، سرتوپ و گلی که عیسی آل‌کثیر زد نشان داد مرد دربی است. او روی نیمکت نشست اما خودش را نباخت یا این‌که ناراحت نشد و وقتی هم به زمین رفت سعی کرد بهترین بازی خودش را انجام دهد و خوشبختانه گل ارزشمندی هم زد.

محسن بنگر درباره تساوی سپاهان و ملوان در اصفهان نیز گفت: سپاهان تیمی دارای ساختار، پرمهره و خوبی است اما در بد مقطعی دچار لغزش شد. البته مازیار زارع و بچه‌هایش هم واقعا جوانمردانه جنگیدند و این نتیجه هم به سود پرسپولیس است و هم استقلال اما لیگ هنوز تمام نشده است. هر سه تیم باید تا پایان هفته سی‌ام بجنگند و من فکر می‌کنم قهرمان لیگ بیست‌ودوم در روز آخر تعیین می‌شود و تیمی که می‌خواهد بجنگد باید تا روز آخر با تمام وجود بجنگد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    پیام حیدری به صورت مهندسی شده به پرسپولیس کمک کرد و ربطی به ساپینتو نداره. اگه داور پنالتی دقیقه 5 روی مهدی قایدی رو می گرفت با نتیجه سنگینی شکیت می خوردید. داور کمکتون کرد در اکثر صحنه های مهم بازی. نمی تونید قضیه رو اینجوری ماست مالی کنید
    • علی آدربایجانی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      تو خواب البته مثل شش تای ۵۲ ششتقلال فقط بکش زیرش بود تبانی نباشه ششتقلال مستقیم دسته سه
  • ناشناس IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    داور بازی دربی و سپاهان به نفع پرسپولیس و به ضرر استقلال و سپاهان
  • حسین GB ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    فیفا در سال ۲۰۲۰ قانون جدید داوری فوتبال را اعلام و به کلیه فدراسیونها و داوران فوتبال اعلام و ابلاغ کرده ، چنانچه توپ قبل از برخورد به دست بازیکنی با پا و یا سایر قسمتهای بدن مدافع برخورد کند و سپس به دست بازیکن برخورد نماید پنالتی نیست . کارشناسان داوری که حکم به پنالتی دادن از این قانون مطلع نبوده و یا سواد ترجمه متن انگلیسی این قانون را نمیدانستند ‌ اتفاقا" پیام حیدری میتوانست زمانیکه ساپینتو پس پایان بازی به سمت تیم داوری زفت و با زبان پرتغالی به ایشان توهین کرد می بایست با کارت قرنز ساپینتو را جریمه میکرد. روست استقلالی دانش افزایی چیز بدی نیست .
    • اشکان پرسپولیسی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      دقیقا همینطوره . دمت گرم
    • سامان IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      دقیقا درست میفرمایید...متاسفانه فوتبال ایران اینطوریه تنها کسی که میشه باخت رو راحت انداخت گردنش داور زمین هست و بس...۹۰ دقیقه زمان داریم برا گل زدن اون نود دقیقه نمیتونن کاری از پیش ببرن به فکر پنالتی هستن که هزاران کارشناس گفتن پنالتی نبوده
  • تماشاچی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    چرا هر وقت استقلال و یا سپاهان صدر جدول هستند یا برنده می شن داوری در سطح قابل قبولی بود اما وقتی می بازن و صدر را از دست می دن داوران رو نابود می کنن؟ البته از قدیم گفتن باختن گریه نداره... اگه طرفداران هر تیم سطح آگاهی مناسبی از وضعیت فوتبال و شناخت تیم محبوب شون داشته باشن می دونن و می فهمن که حواشی بعد از باخت، دست و پا زدن الکی و توجیه و حتی بی احترامی به سطح شعور هوادار خواهد بود، استقلال باخت بدم باخت و پرسپولیس حرفه ای تر عمل کرد و با لغزش سپاهان در صدره، از سپاهان دیگه بعیده که توقف مقابل ملوان رو توجیه می کنه.
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    یحیی امپراطور و عیسی رونالدو جفتشون زیباترین عشق جهانن
  • زرد قناری IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    دریک کلام ساپینتو مربی دربی باز نیست وگرنه بابایی ومهدی را فیکس نمی کرد از طرفی آوردن میرزایی تو بازی دیگه بدتر بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی