نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ادعای جنجالی قهرمان المپیک: بدنم را خراب کردند/ نمی‌توانم رکوردهای عجیب و غریب بزنم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سهراب مرادی ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: صبح و شب در حال تمرین هستم تا بتوانم نتیجه لازم را در رویدادهای پیش‌رو بگیرم.

سهراب مرادی قهرمان وزنه‌برداری در المپیک ۲۰۱۶ ریو درباره عملکردش در مسابقه رکوردگیری تیم ملی اظهار داشت: این یک رکوردگیری قبل از قهرمانی آسیا بود و بدنم در شرایط خوبی قرار داشت. من بعد از دو سال تمرینات را شروع کرده‌ام. چند وقتی هم است که از عمل جراحی کتفم می‌گذرد و حالا بعد از نزدیک به دو سال به روی تخته برگشته‌ام. سخت است، ولی عادت می‌کنم. هنوز کار دارم و زمان نیاز است.

وی افزود: من همین قدر آماده هستم که مشاهده کردید؛ بیشتر از این هم نبود. در واقع در ۸۰ درصد آمادگی هستم. اردوی تیم ملی هم تازه یک ماه قبل شروع شده است. من دو سال تمرین نداشتم و تازه برگشته‌ام. ان‌شاءالله کم کم به روند اردو و مسابقات برمی‌گردم.

وزنه‌برداری پرافتخار کشورمان درباره شرایط کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: مجبورم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم و بعد از آن هم مسابقات جهانی است. باید یک رکورد مجموع ثبت کنم که بتوانم جزو ۱۰ نفر اول شوم. ان‌شاءالله جلو می‌روم و امیدوارم.

مرادی درباره عملکرد حریفانش در طول دو سال گذشته که او غیبت داشت، عنوان کرد: چهار حریف خیلی خوب در سایر کشورها هستند و همچنین رضا دهدار که در رقابت‌های جهانی مدال گرفت. من هم صبح و شب در حال تمرین هستم تا بتوانم نتیجه لازم را بگیرم. به هر حال بعد از دو عمل جراحی، برخی گرفتاری‌ها، نرفتن به المپیک و داستان‌هایی که پیش آمد، ان‌شاءالله بتوانم جبران کنم، ولی باید مسابقه به مسابقه و روز به روز جلو بروم. در واقع اینگونه نیست که با این بدن بتوانم رکوردهای عجیب و غریبی بزنم. فدراسیون هم کمک می‌کند تا دوباره به روند قبلی بازگردم. من چند سال قبل سنم کمتر بود و رکوردهای خوب و شرایط بهتری داشتم، ولی ان‌شاءالله بتوانم به روزهای خوب برگردم.

ادعای جنجالی قهرمان المپیک: بدنم را خراب کردند/ نمی‌توانم رکوردهای عجیب و غریب بزنم

وی با اشاره به سفر چند سال قبل به آلمان برای درمان مصدومیت تصریح کرد: این اتفاق برای سال ۲۰۲۱ بود که شرایط خیلی خوبی داشتم. آن زمان بدنم خیلی خوب بود، اما آنگونه که باید بدنم را جلو می‌بردند، نتوانستند و خراب کردند. رکوردهای خوبی هم داشتم، ولی نتوانستند کمک کنند. بعد از آن هم داستان‌هایی پیش آمد و گفتند «نتوانست، نخواست و نرسید و خودش بود». در واقع موقعی که مدال می‌گرفتم، «ما» بودیم و موقعی که مصدوم شدم، «خودم» بود. همه این داستان‌ها وجود داشت، اما مسئله مهم برای خودم، تمرینات و بدنم بود که نتوانستند مرا برسانند. با تمرینات وحشتناک، خراب کردند و بعدش هم داستان‌های دیگری پیش آمد.

مرادی درخصوص کسب سهمیه المپیک توکیو قبل از اعزام به کلمبیا گفت:  اصلا نیازی به آن سفر نبود و من از قبل سهمیه را گرفته بودم و نباید به کلمبیا می‌رفتم. وقتی تمرین می‌کنید و باید به مسابقه بروید، قطعا ممکن است یک اتفاقی بیفتد و در کلمبیا هم آن اتفاقی که نباید می‌افتاد، رخ داد.

مرادی در پایان درباره سطح کیفی اردو خاطرنشان کرد: اردوها خیلی خوب است. ما در آکادمی المپیک هستیم و شرایط مهیا است. هر چیزی که احتیاج داریم، وجود دارد و همه چیز آرام و بی‌حاشیه است. مربیان هم شرایط تمرینی و سنی را درک و رعایت می‌کنند. من یک بار با این دست برگشتم و وزنه زدم ، اما الان سنم بالا رفته و شرایطم جور دیگری است. ان‌شاءالله ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی