نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مهدی عبدی: عیسی به استقلال گل زد؛ انگار خودم زده‌ام/ من یامگا را زدم؟ او روی من خطای پنالتی کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس گفت: من باعث مصدومیت یامگا نشدم و شاید خطای خودش این اتفاق را ناخواسته رقم زد.

پرسپولیس مهم ترین بازی فصل خود را از استقلال برد تا هواداران خود را راضی و خشنود کند. فردای دربی تیم ملوان انزلی نیز موفق شد سپاهان را در اصفهان متوقف کند تا خوشحالی پرسپولیسی‌ها تکمیل شود.

مهدی عبدی مهاجم قائم شهری پرسپولیس در این رابطه به خبرورزشی گفت: راستش را بخواهید شاید تصور نمی‌کردیم چنین نتیجه ای در اصفهان رقم بخورد اما ملوان انزلی یک تیم ریشه دار و جوانمرد است که همیشه با تمام وجود بازی می‌کند. این تیم آقای مازیار زارع را به عنوان سرمربی بالای سر خود می‌بیند که می‌دانم خیلی مرد است.

وی ادامه داد: آقا مازیار و شاگردانش در اصفهان و مقابل سپاهان عالی بازی کردند و توانستند یک امتیاز ارزشمند کسب کنند. این نتیجه برای ما پرسپولیسی‌ها خیلی خوشحال کننده بود اما یک تلنگر هم به ما زد که در سه بازی باقی مانده نباید هیچ تیمی‌را دست کم گرفت. به قول آقا یحیی در بازی‌های باقی مانده اصلا نباید به جدول نگاه کرد و همه تیم‌ها با انرژی و انگیزه بالا جلوی پرسپولیس ظاهر می‌شوند که امتیاز بگیرند و باید به شدت مراقب باشیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص دربی اخیر و پیروزی تیمش نیز خاطرنشان کرد: آقا یحیی ، کادرفنی و بزرگان تیم از قبل بازی ما را برای این دیدار آماده کرده بودند. می‌دانستیم چه مسابقه مهم و ارزشمندی است و فقط به برد و سه امتیاز فکر می‌کردیم. ما خوب می‌دانستیم مساوی یا شکست در دربی چقدر می‌تواند روی قهرمانی تأثیرگذار باشد و بنابراین با تلاش و تمرکز بالا بازی کردیم و خدا را شکر به نتیجه هم رسیدیم. باید از تماشاگران پرسپولیس هم تشکر ویژه ای داشته باشیم که در طول دربی سنگ تمام گذاشته و با تشویق و انرژی‌های مثبت خود کمک کردند به پیروزی برسیم.

از مهدی عبدی در خصوص مصدوم کردن کوین یامگا و تأثیرگذاری روی عملکرد استقلال پس از خروج این بازیکن پرسیدیم که پاسخ داد: من یامگا را مصدوم کردم؟ نه! اتفاقا در آن لحظه او روی من خطا کرد و داور می‌توانست یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس بگیرد. هر چند معتقدم آقای پیام حیدری قضاوت خیلی خوبی در دربی داشت و توانست از پس این کار سخت به خوبی برآید. او و کمک‌هایش روز خوبی داشتند اما من باعث مصدومیت یامگا نشدم و شاید خطای خودش این اتفاق را ناخواسته رقم زد.

وی به تعویض خودش و گلزنی عیسی آل کثیر اشاره کرد و تصریح کرد: ما یک تیم هستیم و هدف همگی موفقیت تیم است. فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند و وقتی عیسی گل زد انگار خودم زده ام و شما دیدید چقدر خوشحالی کردیم. او گل فوق العاده ای زد و تیم پرسپولیس را به پیروزی رساند. در این پرسپولیس هیچ کس به خودش فکر نمی‌کند و همه می‌خواهیم تیم موفق و قهرمان باشد.

مهاجم پرسپولیس در خصوص درگیری خود پس از پایان بازی با مأموران حراست ورزشگاه به خاطر جیمی‌جامپ نیز گفت: چیز خاصی نبود که بخواهم توضیح بدهم و همه چیز به خیر و خوشی تمام شد. مهم برد پرسپولیس و شادی ما بود. آن لحظه فقط به پیروزی و ۳ امتیاز ارزشمند فکر می‌کردیم و همه خوشحال بودیم.

مهدی عبدی در پایان به بازی حذفی مقابل گل گهر سیرجان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هدف پرسپولیس و همه ما در فصل جاری قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است و انشالله به هر دو هم خواهیم رسید. در جام حذفی بازی سختی پیش رو داریم و از هواداران درخواست می‌کنم مثل همیشه در این دیدار از تیم حمایت و به ما کمک کنند. این بازی در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و بی صبرانه منتظر ملاقات دوباره با تماشاگران پرشور وبا معرفت پرسپولیسی هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کاملا هماهنگ ! IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    چندین بار خودت رو به عارف غلامی پیچوندی تا بتونی عصبی اش کنی و نهایتا بار آخری که تمارض کردی و با نمایش باعث شدی داور یه کارت زرد به عارف بده اونم جلوی چشمان کمک داور که دیده بود حقیقت چیز دیگریست ، درسته که کادرفنی و .... در تیمت این چیزها رو بهت یاد دادن و حتما هم با داوران از بیرون هماهنگ شده بود اما پرسپولیس امثال پیام صادقیان رو داشت که مثل امروز تو فکر میکرد سرنوشتش رو داری میبینی ، راهت رو درست کن
    • حسن IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      طرف کل بازی دنبال خطا گرفتن بوده بعد میگه یامگا من رو زده
  • کاملا هماهنگ! IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    چندین بار خودت رو به عارف غلامی پیچوندی تا بتونی هم مثلا عصبی اش کنی و هم نهایتا داور رو مجبور کنی علیه او کاری کنه که البته با شوآف تو داور یه کارت زرد بهش داد که با این کار شخصیت داور هم زیر سوال بردی چون کارشناسان داوری تاکید کردن که کارت زرد عارف بیمورد و بخاط تمارض تو بوده درسته کادرفنی و.... تیمت اینکارها رو به تو یاد دادن و از تو خواستن اما در فوتبال اصل بازی جوانمردانه یعنی چی ؟ تو جوانی نگذار تو را هم به همان راه امثال پیام صادقیان بکشانند
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    ماشالله مهدی عبدی و عیسی آل کثیر ❤❤❤❤❤❤❤❤
  • آریا GB ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    در برنامه لیگ برتر؛ داوران داخلی و مدرسان فیفا که ۴ داور خارجی هستن؛ در مجموع ۱۰ داور گفتن پنالتی نبوده و حتی کلی خطا هم روی بازیکنان پرسپولیس گرفته نشده! یکی از اونها خطای شدید محبی روی امیری بود که اگر امیری خودش رو زمین مینداخت و مثل یه عده فیلم بازی میکرد؛ داور کارت قرمز میداد! حالا شما بگید پنالتی پنالتی پنالتی😂😅 باشه سهمیه محفوظه.
    • شفای بابا مسعود IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      پنالتی فقط اون پنالتی که عرب براقی مقابل مس رفسنجان براتون گرفت !! شرافت واژه گمشده ای برای برخی در این فوتباله که بیشتر با شرطبندان هستن تا فوتبال پاک
  • پرسپولیس زيباست IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    اگه تو حذفی با استقلال بخوریم شک ندارم شک ندارم برای استقلال پنالتی اهدایی در نظر می گیرن ایشالا یحیی و بازیکنا دقیقا مثل بازی حذفی با سپاهان از ثانیه اول تا ثانیه آخر هجومی بازی کنن چند تا گل بزنن که اگه داور پنالتی های اهدایی برای استقلال گرفت بازم پرسپولیس برنده باشه درسته دربی لیگ استرش خیلی زیاد بود مهم ۳ امتیاز بود ولی دربی حذفی استرش خیلی خیلی کمتره بخاطر این پرسپولیس راحت تر بازی میکنه و توانش را داره با چند تا گل استقلال را حذف کنه
  • MIS قرمزته IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    ماشالا به مرام معرفت بچه های پرسپولیس ، چیزی که در نادی الکیسه استقلال السعودی اصلا وجود نداره و هیچ وقت هم نبوده بجز چند مورد معدود مثل روشن و زرینچه
  • جام های ناپاک لنگ IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    ناعدالتی در فوتبال ایران از همین چاپ نکردن نظرات استقلالی ها از سوی ادمین معلومه..!! یعنی اینقدر ترسو و بزدل..!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی