نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
واکنش پرویز برومند به حرکت بیرانوند: سؤال بعدی لطفاً!/ همچنان می‌گویم فرزندان تاج کبیر قهرمان این فصل می‌شوند/ استقلال از قانون مسخره فیفا در خطای هند لطمه خورد
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کاپیتان اسبق استقلال گفت: با شناختی که از غیرت بازیکنان استقلالی دارم مطمئنم تاج کبیر در پایان این فصل قهرمان می‌شود، فقط کار کمی سخت تر شد.

پرویز برومند، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دربی برگشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این تیم در طول تاریخ بازیکنانی داشته که به غیرت و شجاعت شهرت دارند. الان هم همینطور است. هر تیمی به اندازه استقلالِ این فصل مشکلات داشت تا الان جایگاهش ردهٔ نهم به پایین بود ولی این بچه‌ها ثابت کردند فرزندان تاج کبیر هستند. هیچ اتفاق خاصی رخ نداده فقط ما یک بازی سه امتیازی را باختیم.

وی ادامه داد: همانطور که کسی فکرش را نمی‌کرد سپاهان مقابل ملوان ۲ امتیاز از دست بدهد، همینطور در بازی‌های آینده باز هم اتفاقاتی می افتد که هیچکس انتظارش را ندارد. من باز هم می‌گویم که استقلال قهرمان می‌شود اما این کار کمی سخت‌تر شده است.

بازیکن سالهای گذشته آبی پوشان ادامه داد: من چنین شرایطی را تجربه کرده ام و می‌دانم که الان تیم به لحاظ روحی روانی وضعیت سختی را تحمل می کند. بازی کردن بعد از باخت در دربی کار سختی است اما مواجه شدن با مسابقات جام حذفی را می توان به فال نیک گرفت. شاید اگر استقلال دوباره باید به لیگ برمی گشت کار سخت‌تر می‌شد ولی در جام حذفی فضای کار متفاوت است و من مطمئنم این بچه‌ها دوباره به میدان برمی‌گردند و قدرت شان را به رخ می کشند. ولی باز هم می‌گویم کار سخت‌تر شده است.

واکنش پرویز برومند به حرکت بیرانوند: سؤال بعدی لطفاً!/ همچنان می‌گویم فرزندان تاج کبیر قهرمان این فصل می‌شوند/ استقلال از قانون مسخره فیفا در خطای هند لطمه خورد

برومند با اشاره به شرایط جدول و عقب افتادن استقلال از تیم صدرنشین اضافه کرد: تساوی سپاهان از جبر روزگار است و گاهی تیم‌ها زمین می خورند اما استقلال باید هرچه سریعتر از این فضا فاصله بگیرد. با شناختی که از غیرت بچه‌های تاج کبیر دارم مطمئنم که این اتفاق می افتد. ما میتوانیم قهرمان شویم چون هنوز شرایط قهرمان شدن را داریم.

وی خاطرنشان کرد: شاید به نظر برسد حریفان استقلال در سه بازی آخر گردن کلفت‌تر از رقبای دو تیم دیگر هستند اما این را یادآور می‌شوم که تیم‌های پایین جدولی همیشه سفت و سخت‌تر بازی می کنند. نمونه اش همین ملوان که با قدرت جلوی سپاهان ایستاد.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: باید هرچه زودتر شرایط روحی تیم را به حالت قبل از دربی برگردانند. دربی هم مثل سایر بازی‌ها فقط سه امتیاز داشت. نُه امتیاز تا آخر فصل باقی مانده و با توجه به شرایط خوب بازیکنان تیم استقلال مطمئنم تیمی قهرمان می شود که اسمش تاج کبیر است.

دروازه بان اسبق تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه در واکنش به سئوال خبر ورزشی درباره رفتار علیرضا بیرانوند مقابل هواداران استقلال و اینکه چه نظری درباره این اقدام دروازه بان اصلی تیم ملی و پرسپولیس دارد گفت: لطفاً سئوال بعدی!

واکنش پرویز برومند به حرکت بیرانوند: سؤال بعدی لطفاً!/ همچنان می‌گویم فرزندان تاج کبیر قهرمان این فصل می‌شوند/ استقلال از قانون مسخره فیفا در خطای هند لطمه خورد

وی با اشاره به عملکرد تیم استقلال در دربی برگشت توضیح داد: من اگر حرف میزنم خودم را در جایگاه پیشکسوت استقلال نمی‌بینم چون من امروز هوادار استقلال هستم. یک هوادار هزار آتشه. استقلال تا اینجای لیگ قهرمانانه بازی کرده، پس این حس به من دست می‌دهد که می‌تواند قهرمانانه تا آخر هم پیش برود. مطمئنم این تیم قهرمان می‌شود. باید به خودشان بیایند و دوباره با قدرت به زمین برگردند.

دروازه بان اسبق استقلال در رابطه با گلی که حسین حسینی خورد گفت: اگر جانفشانی کردن صالح حردانی روی ضربه بازیکن پرسپولیس نبود حسینی توپ را راحت به آغوش می کشید. هر چند قطعاً صالح حردانی هم قصد بدی نداشته و می خواست خودش را بین توپ و دروازه قرار دهد اما گاهی در فوتبال ثابت می شود که نبودن شما در یک صحنه بهتر از بودنتان است.

وی افزود: من بازی را از جنبه کارشناسانه دیدم و دو نکته مهم به نظرم رسید. اول اینکه استقلال حریفش را حسابی اذیت کرد و حقش حتی مساوی هم نبود بلکه این تیم باید برنده می شد. دوم اینکه موضوع داوری واقعاً بحث خطای دست درون محوطۀ جریمه عذاب آور شده است. اصلاً این چه معنی دارد که توپ از دست به پا بخورد، از پا به دست بخورد، دست تکیه گاه بوده، دست جمع بوده، دست باز بوده و این‌ها همه دلایلی آزاردهنده اند.

برومند تاکید کرد: اگر بگویند داور در ابتدای بازی از نظر روانی آمادگی گرفتن پنالتی را نداشته هم حرفی مسخره ای است. چه دقیقه یک چه دقیقه ۹۰، داور باید پنالتی را بگیرد اما اینکه توپ با چه حالتی به دست می خورد را نمی فهمم! فیفا با این قانون چرتی که گذاشته همه دنیا را به هم ریخته است.

واکنش پرویز برومند به حرکت بیرانوند: سؤال بعدی لطفاً!/ همچنان می‌گویم فرزندان تاج کبیر قهرمان این فصل می‌شوند/ استقلال از قانون مسخره فیفا در خطای هند لطمه خورد

ملی پوش کشورمان در جام جهانی 1998 فرانسه توضیح داد: وقتی اسم محوطه جلوی دروازه را گذاشته اند محوطه جریمه، یعنی هر اتفاقی در آن بیفتد تیم باید جریمه شود. قانون توپ به دست، سر به دست، پا به دست یا اینجور قوانین همه اشتباهی بوده که فیفا مرتکب شده و داور و مربی و بازیکن را به دردسر انداخته است. وقتی میگویند فوتبال بازی با پاست یعنی دست نباید به توپ بخورد.

وی ادامه داد: کلاً توپ نباید به دست برخورد کند. چون اگر توپ بعد از برخورد به دست گولسیانی مسیرش تغییر کرده و دیگر به درد استقلال نمی‌خورد پس یعنی موقعیت استقلال از بین رفته است. اگر همان توپ نصیب قایدی با یک بازیکن دیگر استقلال می شد شرایط زمین تا آسمان فرق میکرد.

کاپیتان اسبق استقلال تصریح کرد: گاهی می گویند دست مدافع بسته بوده است که این هم غلط است. مگر قُطر همان دست حداقل ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر نیست؟ اگر توپ از فاصله همان 12 سانتی متری وارد دروازه می شده ولی دست بازیکن حریف جلویش را گرفته این چه معنی دارد؟ مگر فیفا نمی گوید فوتبال باید پرگل‌تر شود؟ این خودش یه قانون برای جلوگیری از پرگل شدن فوتبال است.

برومند گفت: این را برای استقلال نمی گویم! هیچ تیمی نباید بابت این قانون غلط ضرر کند. گرچه دیدیم که یکی از مهمترین بازی‌های استقلال با همین قانون مسخره نتیجه اش تغییر کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴۹
  • یونس IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    تاج چه ربطی به کوروش کبیر داره حالا پرسپولیس روبگی یه چیزی خداشفاه بده
    • صفقلی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      این کا دقیقا طبق قانون فیفا بود ولی اون پنالتی ها و گلهای غیر آفساید که به ناحق به ضرر پرسپولیس گرفته می‌شد چی عجب بزرگ شده های مکتب عجیبی هستید شما نه حق نه عدالت دارید و منصف هستید اگه مقداری انصاف داشتید برمیگشتید به سابقه بازی‌های و تیم ببینید بیشترین اشتباه داوری در حق کدام دو تیم شده بیشترین منفعت از داوری و کمیته انظباطی به کدام تیم رسیده در هر جای دنیا هم برد هست خم باخت ولی مخم اینه که انسان وجدان و شرافتش و حق و عدالت رو زیر پا نگذاره این حرفها به جز کینه و درگیری بین هوادران دو تیم چیزی نداره حرکت بیرانوند رو سوژه کردند یادشون رفته حرکات منشوری و ناموسی دفاع تیم خودشون رو که آخرینش رو در ترکیب تیم شله در بازی با پرسپولیس انجام داد این حرکت سنگین تر از اون حرکت بود که منشوری بود و توهین ناموسی بود واقعا باید متأسف شد از یعنی پیشکسوتانی مثل تو و نوری و فنونی زاده و دیگران که فقط تخم کینه و درگیری و رفتارهای بد را ترویج میدن که باعث بروز مشکلات عدیده ای در فوتبال ایران شده لطفا به جای ترویج کینه و درگیری بگذارید جوان‌ها از ورزش از فوتبال لذت ببرن و فوتبال مثل سابق پاک بشه
    • مهدی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      شما نیاز به نظر دادن نیست باختید خوبم باختید الحمدلله که حق به حق دار رسید وگرنه تبانی که واضح بود بازی تون با هوادار و متأسفیم براتون دیدید با کثافت بازی قهرمان نمی‌شید
    • استقلال = هوچیگری IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      دوتا نکته‌ی جالب. ۱ . داور پنالتی واضح استقلال روی مهدی عبدی رو نگرفت و یک پنالتی مشکوک برای کیسه که اکثر کارشناسای داوری گفتن خطا نبود رو هم نگرفت ولی کیسه‌کشا طلبکارن 😂😂😂 ۲ . بازی استقلال با هوادار دروازه‌بانشون حسینی به قصد تحقیر تیم هوادار پنالتی زد اونوقت کیسه‌کشا دم از حرکت غیر ورزشی بیرانوند میزنن😂😂😂 جمع کنید هوچیگری رو. راستی کیسه تفاضل گلهای زده‌ش ۵ تا از پرسپولیس کمتر بود که بر حسب اتفاق(!)😉 ۶ بر ۱ بازی رو برد و تفاضل گلهاش با پرسپولیس برابر شد :))😂😂😂
    • هرکی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      آذری جهرمی چه ربطی به هوادار داره؟
  • MIS قرمزته IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    چندش خالص
  • بهزاد IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    پرسپولیس،هم کبیره اما اسم عوض نکرد چرا تاج کبیر شد استقلال.پرویز،جان.اصالت پرسپولیس همینه
    • مهران IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      ظاهراشمازیادازفوتبال چیزی نمیدونی استقلال به اجباراستقلال شده نام اصلیش تاج کبیربوده وهست وبخاطرهمین نام ۴۳ سال زیرفشاردولت مقاومت کرده وپررررررسپولیس پیروزی بودبعدشدپر۳پولی۳زیادجوگیرنشیدبخاطریک بردپنجاه سال ززرسرورتون بودیدتازه شدمساوی
    • ......! IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      قبلا از الطاف اونها برخوردار بود الان هم از الطاف اینها فرقی نکرده جز تغییر اسم از حساب کتاب نامعلوم باشگاهتون مشخصه! ما هم اسممون تغییری نکرده و همچنین وضعیتمون قبلا مردمی بی پول بودیم و الانم حساب کتابمون مشخصه نه قبلا دستمون جایی بند بود نه الان!
  • محسن بیک IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    ماشاالله لوطی
  • برزو لردگونی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    درود بر بیرانوند با شرافت و با شخصیت. از طرف دیبی
  • محمد IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    اتفاقاً فیفا منتظر اظهار نظر جنابعالیه
  • اسی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    فقطپرسپولیس
  • زلزله سرخ IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    انشالله به یاری حق فرزندان پرسپولیس کبیر قهرمانی این فصل رو که حقشونه رو مال خودشون میکنن زنده باد پرسپولیس کبیر
  • سعید IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    هی نوشته دروازه بان اسبق در جام جهانی... چند دقیقه توی زمین بوده؟؟ بگید نیمکت نشین تیم ملی در جام جهانی...
  • استقلال،آزادی ،جمهوری اسلامی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    تو تیم استقلال اسمی برا خودت در اوردی حالا تاج تاج میکنی
  • قرمزته IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    شعر گفته
  • استقلال سرور هرچه لنگیه IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    درود بر غیرتت برومند عزیز برد ۱۱+۱ نفره عادی شده وقتی فدراسیون و بوجود آوردن جو داوری توسط مربیان و پیشکسوتان پرسپولیس این نتیجه را رقم زد اگه داور بی طرف بود خاطر جمع باشید تیم استقلال پیروز میدان بود. در آینده نزدیک باز با پرسپولیس مواجه می شویم و باید بچه ها طوری بازی کنند انگار که با یک تیم ۱۲ نفره دارند مسابقه می دهند. در این صورت بهترین بازیکن پرسپولیس داور نخواهد بود‌
    • کیسه متوهم حکومتی IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      آخه کیسه کش حقیر اگه قرار باشه پنالتی بگیره باید پنالتی که روی عبدی یامگا کرد می‌گرفت یامگا اصلا توپ نزد فقط بدن عبدی زد پرویز مارمولک همون موقع هم اینجوری تو حاشیه بودی تو تیم ملی هم نیمکت نشین شد تو هنوز سنت اونقدری نیست که اسمتو بزارن پیشکسوت استقلال امثال تو وحید قلیچ محمد نوری باید بزارند در کوزه آبش بگیرند خوش گذشت فعلا برین جایی که داره میسوزه درمان کنین
  • م IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    حسابی آتیش گرفته
  • ایرج IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    خدا شفات بده
    • لطفی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      یادتون یبار زدتتون
  • به IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    یادتون میاد همین پرویز خان پایان رأفت رو چطوری کتک زد وسط زمین
  • مهدی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    چرا این برومند رو رئیس فیفا نکردن .اه با این قانونای بدرد نخورشون
  • جمشید IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    اقای برومند چند چندی
  • مصطفی IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    درودبرشما پرویزخان برومند،پرویز برومند در ردیف انسانهای باشرف وبا شهامت وباشخصیتی مثل وریا و سروش رفیعی و علی دایی و علی کریمی و ناصرحجازیها هست .دمش گرم و همیشه سربلند.ولی دیگه ندیدم بقیش یه مشت پول پرست و ترسو . یه نصیحت به شما فوتبالیها ،هیچوقت بخاطر این آدمای بی شهامت و ترسو و پول دوست به همدیگه توهین نکنید و فحش ناموس ندید .فکر نکنم بجز خفت و خواری چیزی نصیبتون بشه.
  • آس اس IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    آخه لنگی ها شما میدونین فوتبال یعنی چی ماباختیم روی اشتباه خودما دستش بازه توپ مسیر عوض کرده اگردستش روی زمین باشه اره اما تکل بزنی دست باز باشه مسیرتوپ عوض کرده صدبارخودم فوتبال دیدم تواروپا پنالتی بوده هرساله دربی داورها به سود لنگی سودمیزنن اونا چی جمع کنین کاس کوسه عبده بازی رو
  • Kamran IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    آخه دوزاری میگی هر تیمی اندازه استقلال مشکل داشت فلان میشد. یادت رفته پرسپولیس کبیر با اون همه مشکل هم قهرمان شد هم رفت فینال آسیا.
  • محسن IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    اگر قانون هند را طبق نظر ایشان بنویسند، فوتبال یکی از مزخرفترین رشته‌های ورزشی خواهد شد. فوتبال بازی با تمام بدن است و نه پا، اما از دست برای حمل توپ نباید استفاده شود. و الی چگونه یک بازیکن می‌تواند بدون استفاده از دست تکل بزند؟ حتی در درگیری‌های دو نفره، بازیکنان از دستان خود استفاده می‌کنند و پرتاب اوت هم که کاملا با دست است و گاهی همین پرتاب‌ها تبدیل به یک پاس گل می‌شوند. بازی فوتبال بدون دست غیرممکن است و دستان یک انسان، غیرقابل قطع کردن.
  • ناشناس 756 IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    ایول بزن بهادر دربی
  • هادی IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    چقدر پررو شما یک موقعیت نداشتین تا زمانی که پرسپولیس گلو زدبازی بهتری انجام داد بعدشم طبیعی بود که از گلش دفاع کنه شما هم وقت داشتین چرانتونستین یه توپ بطرف دروازه بزنین تازه پنالتی یامگا روی مهدی عبدی رو داور نگرفت وگرنه دو هیچ باخته بودین
  • باحقارت لُنگی ام IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    مهم *مهم در پی اهانت بیرانوند به استقلالی ها در دربی همگی (بازیکنان ،کادر هواداران ) متحد و هم قسم جواب بیرانوند و لنگ را با قهرمانی در لیگ در داخل زمین می دهیم و قهرمان لیگ می شویم انشالله .به امید موفقیت و قهرمانی استقلال کبیر در لیگ.
    • محمد IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      اره منتظریم 😂😂😂😂ببین شما استقلالی ها ن منطق دارین ن عدالت بهترین بازیکنای دنیارو هم داشتع باشین باخت بدین باز میگین ما هیچی نداشتیم باشما ها نمیشه حرف زد با همین تیم مگ پارسال قهرمان نشدین ؟؟؟؟! امسال چتونه پس درضمن شما دوچرخه سواران کبیر بیشتر بتون میخوره تا کاج کبیر 😂😂😂👌
  • 112213 IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    کارشناس یعنی کسی که کاربلد باش خب این همه کارشناس واین همه هوادارداریم همه ماشا...پرفسور حالا یه قانونی ثبت میش تمام تیم های دنیا تابعش هست جز یه تیم اتفاقا این تیم به هیچ قانونی هم پایبند نیست هرچی خودشون بگن باید قانون بشه همون والازمین وزمان ومتهم میکن وقانون وبه سخره میگیرن پیشنهاد من این هروقت خواستن قانونی جدید درفوتبال پیاده بش اول نظر کارشناس ها وهوادارای اون تیم وملاک قرار بدن اگه اکی بود که بشه قانون اگه نه قانون پیشنهادی اون تیم وملاک قراربدن
  • احسنی IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    استقلالی های عزیز و محترم. لطف کنید پی از هر شکست در دبی،از گفتن حرفها و حرکات احساسی را تا یکی دو روز خود داری کنیم. سه روز از بازی گذشته و هنوز حرف آن شکست است! عقلانی عمل کنیم. بازی تمام شده و باید به فکر بازیهای بعدی باشیم. پرسپولیسی‌ها الان ابتکار عمل دست خودشان است اما ممکن است امتیاز از دست بدهند! پولهای میلیاردی را بازیکنان میگیرند، حرص خوردن و استرس هر بازی مال هوادارن است! به والله آنقدر که هواداران ناراحت هستند هیچکدام از بازیکنان نیستند و فقط دنبال بهانه گشتن و حاشیه سازی هستند.
  • علیرضا IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    چند جمله هم از مادر عروس تاج کبیر خخخخخ
  • لنگ حکومتی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    قهرمان دربی پیام حیدری بود
    • حقگو IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      هفت امتیاز فقط در نیم فصل دوم پرسپولیس هفت امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست داده سال گذشته بیست و یک امتیاز از اشتباهات داوری اسدقلال سود کرد اخراجی ها و کارتهایی که باید یزدانی و برخی بازیکن های استقلال می گرفتن و بهشون ندادن به کنار با کسر امتیاز و بسته بودن پنجره قهرمان شده شما اگر تونستین بدون یامگا نتیجه بگیرین اونوقت نظر بدین
  • ساوالان IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    پرویز جان وقتی فوتبال ما نتیجه اش خارج از زمین تعیین میشه کرد چه باید کرد ؟پنالتی سپاهان را هم نگرفتند نگاهی به داوریهای این فصل نشان میده هدف قهرمان کردن لنگه
  • امانی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    یک مثل معروف بین قماربازها هست که وقتی می بازند میگن به وووووحالا حکایت این بازیکن و کاپیتان سابق استقلال هست که البته یکی از نفهمی های ایشان همین هست که دائم بجای نام استقلال از تاج کبیر حرف میزنه این یعنی بجای مغز در کله این بشر احتمالا سرگین گاووگوسفند تپانده شده بعد این تحلیل ایشان که میگوید احتمال عدم امتیاز لز تیم های بالای سر استقلال یعنی سپاهان و پرسپولیس وجود داره که البته ممکن هم هست انا استقلال از این قاعده مستثنی هست درحالیکه دو بازی سخت خارج از خانه هم بااین های قدرتمند ترنسبت به رقبا داره این موضوع صدق نمی کنه همین نکته موید این هست که قطعا در کله این بشر مغز به معنای واقعی کارگذاشته نشده بعید هم نیست که استقلال با بازی این تیم ها امتیاز از دست بده همچنانکه سپاهان و پرسپولیس هم بعید نیست بهرصورت آقای محترم اول اینکه از حال و هوای ۴۵سال به قبل بیرون بیا وام زمان که تیم استقلال اسمش تاج بود تو هنوز بدنیا نیامده بودی دوم کورکورانه تحلیل نکن حالا که از آسیا هم حذف شدید با وجود کمک های بی حد وزارت ورزش و بانک شهر
  • کیون US ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    آخه بی اخلاق تو تا پایان عمرت نباید از اخلاق حرف بزنی با او حرکت کثیف و دور از آدمیتت در مقابل پایان رفعت البته پایان از خود گذشتگی نشون داد وگرنه ادبت می کرد پس تو یکی از اخلاق وادب حرف نزن که هیچکدوم و نداری
  • محمد IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    وقتی که یه بادکنک باشی که فقط توسط مصاحبه وعکس بادشده باشی وحتی جنیه اون حباب بادیم نداشته باشی میشه مثل این بنده خدا که ارزش نام بردن نداره.
  • علی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    یکی حرف بزنه که اسوه اخلاق باشه تو دیگه ساکت باش با اون اخلاق فاسدت تو فوتبال چه بلایی سر ناصر حجازی آوردی حالا تاج کبیر کبیر میکنی ادا تنگارو در نیار
  • پرسپولیس کبیر IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    مگه نمیگی محوطه جریمه هر اتفاقی بی افته جریمه داره پس یامگا عبدی را محکم زدش باید پنالتی اعلام میشد اونجا که توپ به دست خورد هیچ موقعیت گلی نبود ولی اونجا که یامگا عبدی را زد موقعیت گل بود خداوکیلی برد حق پرسپولیس بود ولی با این حال از پرسپولیس راضی نیستیم چون توانش را داشت با استقلال چند تا گل بزنه وقتی به سپاهان ۴ تا میزنه لابد با استقلال ۸ تا باید بزنه استرس خیلی زیاد دربی باعث شد و الا پرسپولیس گلهای بیشتری میزد فعلا مهم صدر جدول می باشد که به رنگ سرخ شده این مهم است خداوکیلی سپاهان هم لياقت قهرمانی داره استقلال سومی
  • کیسه کشان حقیر ایران IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    بعنی داره امید میده به ششتقلالیا . امید به امتیازه که سرورت صدر رو قرمز کرده .
  • کمال IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    آقای برومند مشکل شما با تاج کبیر حل نمیشود برادر عزیز قدرشناس عزتی که نصیبت گردیده باش
  • بهنام IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    درود بر مهندسین لیگ
  • پرسپولیس عشقه IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    بچه ها صحبت کردن که دیگه از این به بعد برومند برای فوتبال دنیا وفیفا قانون بزاره، برومند در حدی نیست که بخواد راجب بیرانوند یاپرسپولیس حرف بزنه، نهایتأ پنالتی هم میگرفت به غیرازاینکه علی بیرو مرده باشه پنالتی رو گل کنن
  • من استقلالیم IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    خدایش ابرومون بردی بااین نظریهات۷۲۴
  • کیان IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    خبر جان !!؟ چرا کم لطفی میکنید و دیدگاههای واقعی ما را چاپ نمی کنید !!؟ پرسپولیس تاریخ و تمدن ایران زمین و اولین باشگاه حرفه ای تاریخ فوتبال است اما تاج الاستقلال باشگاه خاص خود دربار و حکومتهاست که ۸ دهه دارد در لوای فوتبال حتی تا مرز ۴۰۰ شعبه شهریار تاج خود در نقش اسپانسر حکومتها بازی میکند و بیت المال ملت ایران را چپاول و غارت میکنند !!! پرسپولیس را اخیرا غیر قانونی به اسارت دولت در آورده اند و دارند جوف کیسه حکومتی به زور اداره میکنند !!! جماعت کیسه حکومتی فقط نوک بینی خود را دارند می بینند و از شناسنامه پرسپولیس و تاج الاستقلال خبر ندارند !!! پس ادعاهای دروغین جماعت کیسه را چاپ میکنید اما به واقعیات تاریخ فوتبال توجه نمیکنید !!!
  • شهریار IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    ممنون پرویز خانم از مصاحبه زیبایتان
  • کیان IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    برومند با پر رویی و عوام فریبی دارد بدنبال اصالت و هویت برای تیم تاج الاستقلال است !!! خوب !!؟ تاج که کلاه گیس خود پهلوی بودند چه ربطی به کورش کبیر دارد !!؟ لگوی پرسپولیس تاریخ و تمدن ایران متعلق به کورش کبیر است نه تاج کلاه گیس پهلوی !!!؟ برومند اگر میدانستند که خود صاحب تاج مرتب به پابوسی پرسپولیس در دیار تخت جمشید می رفتند و در مقابل آن زانو می زدند هرگز از این نماد هم سوء استفاده نمیکردند !!!
    • تاج IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      اولا که پرسپولیس رو فاطمه پهلوی تاسیس کرد که به اشتباه میگوند عبده که کا خوبی کرد تاج و پرسپلیس هردو میراث پهلوی هستند
  • فرشید فرهادی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    آقای برومند یادش به خیر اون موقع هم که بازی میکردی دروازه بان مطمئنی نبودی بزرگوار،البته مشت میزدی اما نه به توپ ،به صورت مهاجم حریف ،پایان رافت و دربی رو یادمونه ،،،اونجا هم باختی،،،این بازی رو هم باخت تیم محبوبت ،فوتباله دیگه ،، توجیه و بهونه نداره ،،،دربی هایی هم استقلال برنده شده ،،چرا جنبه باخت نیست ...
  • علی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    درود بر شرف پیشکسوتان دلسوز و بازیکنان با شرف تاج کبیر که با همه مشکلات تا اینجای فصل عالی کار کردند هرتیم دیگری بود با این مشکلات از هم می پاشید
  • حج IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    اره بابا مشکل زیاد دارید بی شرفی مثل ساکت الهامی اگه اون جوری وا نمیداد زبون شما هم اینقدر دراز نمیشد خیلی خودتونو تحویل گرفتید .
  • فرشاد کوردتاج IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    ماشالله پرویز بوکسور .ماشالله تاج ی های با اصالت .و ۲ستاره .حذفی ایندفعه سوبله میکنیم لنگگگگگگ رو
  • شیرزاد IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    به نظر من وتمام پرسپولیسی‌ها تو در حد نظر دادن نیستی،باختن دیگه این همه پرت و پلا گفتن نداره،استقلال شده سینمای آمریکا،فقط بلدن بلوف برن
  • کامران IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    دروازه بان ایران درجام جهانی ۹۸؟ کلا درجام جهانی ۹۸ استقلالی بود؟ منصوریان که نیمکت نشین بود و بقیه کجا بودن .
  • پرسپولیس IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    بله آفای برومندکار سخت شد سنگی که نتوان بلند کرد باید بشینی سابه اش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی