نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سرمربی‌ای که شاگردانش را تهدید به مرگ کرد؛ اگر بترسید همه شما را خواهم کشت!/ ترسیدن بخشی از زندگی ماست اما...
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا در مصاحبه قبل از بازی سخت و مهمش با منچسترسیتی به بازیکنانش هشدار داد که اگر از خود ترس نشان بدهند آنها را می‌کشد.

میکل آرتتا آماده است تا هرکدام از بازیکنان تیمش را که در اتحاد ترس از خود نشان دهند، بکشد. اما پپ گواردیولا معتقد است که اگر بازیکنانش استرس نداشته باشند مشکل به وجود می‌آید.

آرسنال با ۵ امتیاز بالاتر وارد این مسابقه می‌شود اما می‌داند که پس از سه تساوی پرهزینه نمی‌تواند تحمل شکست را داشته باشد.

آرتتا گفت: «من ندیدم که هیچ یک از بازیکنانم از این چالش ترسیده باشند، ولی اگر ببینم آنها را خواهم کشت، زیرا اصلاً چنین چیزی را نمی‌خواهم. سطح این مسابقه به کمال مطلق در تک تک دقایق نیاز دارد و ما باید آن را در عملکرد خود ارائه دهیم. بازی پایاپای با سیتی عالیست اما کافی نیست و ما باید بازی را ببریم.»

سیتی که به دنبال کسب سه‌گانه است، دو بازی در پیش دارد و پس از ۱۶ بازی بدون شکست در تمامی رقابت‌ها، غیرقابل توقف به نظر می‌رسد. گواردیولا گفت: «کمی استرس داشتن نشانه خوبی است. طبیعی است، اگر چنین احساسی نداشتیم جای تعجب داشت. مضطرب شدن یا ترسیدن بخشی از زندگی ماست. ما مجبور نیستیم کامل باشیم.»

آرتتا که ۳ سال و نیم به عنوان دستیار گواردیولا در سیتی کار کرد، گفت: «من مطمئن هستم که می‌توانیم برنده شویم، به دلیل آنچه در گذشته در بازی مقابل سیتی دیدم. همچنین آنچه را که در تمام فصل از بازیکنانم و از نحوه آماده‌سازی تیمم دیدم. ما می‌دانیم که این بازی بزرگی خواهد بود، اما قرار نیست تعیین‌کننده فصل ما باشد، زیرا بعد از این هنوز پنج بازی دیگر داریم.»

مطالب دیگری در مورد این بازی حساس را بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی