بین سرمربی و گلر پرسپولیس در رختکن دربی چه گذشت؟/ از بازخواست بیرانوند توسط یحیی تا توضیح سنگربان پرسپولیس برای حرکت عجیب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دربی شماره ۱۰۰ در حالی با برتری یک برصفر پرسپولیس به پایان رسید که چندان هم بی حاشیه نبود.

پس از پیروزی شیرین سرخپوشان تهرانی برابر استقلال، علیرضا بیرانوند در مقابل هواداران خودی به شادی خاصی پرداخت که همین مسئله با واکنش آبی‌ها همراه شد.

در پی این شادی جنجالی، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح زیر از شکایت خود نسبت به گلر پرسپولیس خبر داد: «باشگاه استقلال از دروازه‌بان پرسپولیس بابت خوشحالی توهین‌آمیزش به کمیته اخلاق شکایت می‌کند.

انتظار می‌رود کمیته اخلاق بدون ملاحظات، برخوردی مناسب و قاطع با این بازیکن داشته باشد تا شاهد تکرار این گونه رفتارها در فوتبال ایران نباشیم.»

علیرضا بیرانوند پس از مصاحبه و شادی عجیبش در پایان بازی پرسپولیس و استقلال لقب جنجالی‌ترین بازیکن دربی صد را گرفت. گلر ملی‌پوش سرخ‌ها که بعد از دربی حسابی خبرساز شده است تصویر جدیدی از صفحه شخصی اینستاگرامش استوری کرد. ظاهرا جشن گلر ملی‌پوش سرخ‌ها تمامی ندارد و این بازیکن باز هم به یک رفتارهایش در پایان بازی اشاره کرده است. در این استوری، بیرانوند در پایان بازی هنگامیکه کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در وسط زمین مشغول جشن گرفتن بودند به یکباره به سمت یحیی گل‌محمدی دویده و به شکلی عجیب از روی سرمربی پرسپولیس پرش می‌کند!

اما آنچه شاید ندانید مربوط به رختکن پرسپولیس پس از پایان دربی و پیروزی شیرین برمی‌گردد.

یحیی گل محمدی که از طریق اطرافیان تیمش متوجه شادی عجیب و غریب علیرضا بیرانوند شد، گلر ملی پوش خود را فراخواند و از شاگردش پرسید: «چرا این جوری شادی کردی؟!» جواب علیرضا بیرانوند هم در نوع خود جالب بوده است: «کُری شدید خواندند و اسم رئال مادرید را وسط کشیدند، ما هم شادی کردیم!»

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس به مصاحبه پیش از بازی ریکاردو ساپینتو و کُری خوانی سرمربی پرتغالی استقلال اشاره کرده بود. ساپینتو در نشست خبری پیش از دربی گفته بود که تیمش از رئال مادرید هم نمی‌ترسد!

همین کُری خوانی ظاهرا علیرضا بیرانوند را بر آن داشته است که بعد از سوت پایان دربی ضمن لیدری تماشاگران قرمز و تشویق‌های ایسلندی، علامت سربریدن را نشان دهد تا واکنش استقلالی‌ها را به دنبال داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۲
  • امراله IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    خوب کاری کرد دمش گرم
    • امین IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      جواب کری خوانی ساپینتو این نیست که رو به تماشاگران استقلال دستت رو به علامت سر بریدن رو گردن بکشی. این یعنی توهین نه کری خوانی.
  • ناشناس IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    دمش گرم
  • ناشناس IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    دمش گرم
  • محسن IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    باید محروم بشه .استقلال نباید کوتاه بیاد
    • غریبه IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      خدا رو شکر سمتی در کمیته انضباطی ندارید
  • مهدی FR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    حتما حتما باید چند جلسه محروم بشه مثلا بازیکن ملی پوشی بالاخره باد به پرچم تاج کبیر هم خواهد وزید شب دراز هست و قلندر بیدار کمیته انضباطی کجایی
  • کیسه بابا حمید IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    دمش گرم، کیسه شیش تا از العین خورده می خواد جلو رئال وایسه با تبانی هوادار بردن فکر کردن بارسلونان
  • پرسپولیسیم IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    دیگه بچه بازی و بی جنبه بازی دراورده اقای بیراوند کمی به گذشته ات فک کن اگه روی خوش شانسی توپ رونالدو رو نمیگرفتی و اقعا جات الان کدوم تیم دسته دومی بود
  • محمد(رسول الا) IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    به ولا اگه استقلال بود خیلی بدتر از اینا در میاوورد،،،،و در جوابش هم پرسپولیس ،انگار که نه انگار که اتفاقی افتاده،،،،من خودم یه استقلالی دو آتیشه هستم ،،،ولی بعضی حرفا خیلی زور داره،،، واقعا به بازیکنانی مثل وحید امیری همیشه افتخار میکنم ،و همیشه دوسش داشتم و دارم ،چون بازیکن بسیار درجه یک با تکنیک بسیار تاثیر گذار،،،بسیار جنگنده و دونده ،و بسیار خوش اخلاق و باشعور و با معرفت هست،،،،بنده از زمانی که پروین بازیکن بود بازیها رو تماشا می‌کردم ،و دونه به دونه صدر دربی رو دیدم ،،،،اما باید گفت این 125 مین دربی هست ،حالا چرا اون 25 بازی رو حساب نمیکنن خدا داند و بس،،،،در ضمن سرمربی پرسپولیس واقعا باشخصیت و کوچک نظم هست ،،،چیزی که هیچ وقت در تیم محبوب خودم استقلال ندیدم بجز دو مورد که استثنا بودن ،،،،به هر حال آسمون زمین بیاد زمین آسمون ،پرسپولیس بهتر بازی کرده و عملکرد خیلی خوبی داشت و پاداششو گرفت ،،،و همینطور زیرکی و باهوشی گل محمدی در نوع خودش ستودنی هست ،،،،تبریک به پرسپولیس،،،هواداران ،سرمربی،مربی،و مدیر ،و باشگاه
  • محسن IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    اصل وذات زیاد قابل تغییر نیست واگر شرایط موافق ذات هم باشد نتیجه اش چنین رفتارهای موهن است ایکاش حرمت موقعیت ملی خود را رعاین میکرد.
  • صادق IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    کارش درست بود علی بیرو
  • محسن IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    دمش گرم علیرضا
  • فرهاد IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    جوجه را آخر پاییز میشمارن ....
  • سیاوش IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    اینا هروقت کم میارند شکایت میکنند مثل فتل
  • فضولیش ب شما نیومده IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    علی بیرو عزیز مرسی که با درخشش هات و روحیه شادت ما رو شاد میکنی و بعضی حسودا رو آتیش میزنی😂😂یه دنیا حسرت داشتنتو داره..ایران ک هیچ آسیا هم کوچیکه برات..بعضیا از حسادت واسه یه شادی گل کوچیک دارن برات حاشیه میکنن..چندسال پیش مهدی طارمی همینکارو کرد جلو النصر نه محروم شد نه چیزی دمت گرم کارت درسته بیروجان..پرسپولیس واقعا با این برد سر برید نه استقلال بلکه سر وزیر و فدراسیون و داورا و استقلال و همه رو باهم برید که دوساله دارن پرسپولیسو نابود میکنن ک استقلال قهرمان بشه جام پارسالو ک با پنالتی و امتیاز معیشتی دادن بهشون ولی امسال دیگه نمیزاریم..علی بیرو لر باغیرت افتخار پرسپولیس و تیم ملی هستی دنیا ما هوادارا پشتتیم تا آخرش..چش حسودات کوووووورررررر(پ.ن:بیرو خوب میدونس تو استقلال چه خبره ک چن سال پیش نیومد اونجا😂😂و الانم رفتن ب استقلال رو حتی شوخی هم نمیدونه🤣🤣)
  • حسین IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    به نظرم کارش حرف نداشت جلو کیسه کبیر
  • علی IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    باسلام ، واقعاً اگر کیسه کشا خدای نکرده این بازی رو می‌بردند انواع و اقسام خوشحالی ها رو می‌کردند چونکه باختند و دیگران خوشحالی کردند سوزش گرفتند به چند دلیل مربی خارجی ، حمایت‌های بابا حمید و غیره چندسال پیش پرسپولیس در مقابل اتحاد عربستان قرار گرفت و مهدی طارمی گل زد و اون خوشحالی رو انجام داد اون خوشحالی خیلی خیلی تابلو تر بود با نفوذی که عربستان داشت هیچ ایرادی نگرفتند چرا بعضی ها همه مسایل را باهم قاطی میکنند پرسپولیس سرور فوتبال ایران وسلام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی