نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
۰ |
۰
ورزشگاه آزادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به آنکه مشخص شد تیم امید ایران در خردادماه باید در تورنمنت کافا شرکت کند، انتخاب‌نشدن سرمربی این تیم موجب نگرانی شده است.

 فوتبال ایران پر از مشکل است؛ امور جاری و آینده به‌گونه‌ای است که مدیران فدراسیون هرچه سریع‌تر باید برای انجام آنها به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی کنند. موضوعات مهمی همین حالا درباره فوتبال وجود دارد که طرفداران و اهالی این رشته به دنبال آن هستند تا رفع و رجوع شوند، اما هربار موکول به آینده‌ای نزدیک می‌شوند. مدیران فدراسیون و باشگاه‌های بزرگ هربار که مقابل دوربین‌های خبرنگاران قرار می‌گیرند، از حل مشکلات مختلف در آینده سخن می‌گویند، اما این آینده یا هیچ وقت نمی‌رسد یا وقتی می‌رسد که زمان از دست رفته و ایده‌آل‌ها در تحقق آن در نظر گرفته نمی‌شود. در ادامه به مرور برخی امور مهم پیرامون فوتبال که مشمول گذر زمان شده‌اند و مشخص نیست چه آینده‌ای دارند، پرداخته‌ایم:

سرمربی تیم‌ امید؛ شاید این شنبه...

با توجه به آنکه مشخص شد تیم امید ایران در خردادماه باید در تورنمنت کافا شرکت کند، انتخاب‌نشدن سرمربی این تیم موجب نگرانی شده است. سرمربی امیدها بر اساس وعده تاج، باید هفته گذشته انتخاب می‌شد، اما هنوز این اتفاق نیفتاده و مدیران فدراسیون بار دیگر وعده هفته آینده را داده‌اند!

مدیران سرخابی‌ها، همچنان هستند!

مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز سه‌شنبه برگزار شد. با اینکه گفته می‌شد در این جلسه اعضای هیات مدیره جدید دو باشگاه انتخاب می‌شوند تا از بلاتکلیفی موجود دربیایند، اما باز هم خبری نشد و اعضای هیات مدیره کنونی به کار خود ادامه خواهند داد. در این‌باره مسئولان وزارت ورزش گفته‌اند به‌زودی اعضای جدید هیات مدیره انتخاب می‌شوند!

این جنازه فوتبال بیچاره ماست؛ بفرمایید تحویلش بگیرید!

سکوهای آزادی در برنامه بلندمدت

در حالی که استقلال و پرسپولیس از تعمیرات ورزشگاه آزادی بسیار ضرر کرده‌اند و تیم ملی نیز به‌زودی از این بابت ضربه می‌خورد، مسئولان وزارت ورزش اعلام کرده‌اند پروسه ایمن‌سازی این ورزشگاه بلندمدت است و زمان می‌برد! با اینکه تا پیش از این گفته می‌شد به‌زودی بازسازی ورزشگاه و سکوهای آن به اتمام می‌رسد، اما حالا مشکلات جدیدی پیش آمده که می‌تواند باعث ناراحتی باشگاه‌های بزرگ فوتبال و تیم ملی شود.

همه‌چیز به آینده موکول می‌شود

نمونه‌های بالا فقط بخشی از مواردی است که تصمیم‌گیری درباره آنها به آینده موکول شده است؛ آینده‌ای که مشخص نیست چه سرنوشتی برای فوتبال ایران و مسائل مهم آن می‌سازد. همین تصمیمات است که می‌تواند در تورنمنت‌های بزرگ سال‌های بعد به فوتبال ایران کمک کند، اما تعلل در تصمیم‌گیری درست و در نهایت راضی‌شدن به کمترین‌ها، می‌تواند مشکلات بعدی را ایجاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی