عصبانیت خانواده رومنیگه از یک شایعه/ نگرانی شدید برای آرامش در زندگی خصوصی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبر بازگشت کارل هاینتس رومنیگه اسطوره بایرن به این باشگاه خانواده او را شاکی کرده است.

احتمال بازگشت کارل هاینتس رومنیگه، مرد کهنه‌کار آلمانی به باشگاه بایرن مونیخ وجود دارد. تغییرات عجیب در میانه فصل، جدایی یولیان ناگلزمان و حضور توماس توخل روی نیمکت نیز شرایط بایرن مونیخ را تغییر نداد و بعد از حذف از لیگ قهرمانان، حالا احتمال ناکامی در بوندسلیگا نیز وجود دارد. انتقادات از کادر مدیریتی و به خصوی اولی کان به اوج رسیده و ممکن است به زودی شاهد تغییرات مهمی در این باشگاه باشیم.

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد در حال حاضر شایعاتی در مورد بازگشت احتمالی کارل هاینتس رومنیگه به عنوان مدیر عامل موقت در صورت برکناری الیور کان در مجمع پایان فصل وجود دارد. به نظر می‌رسد هیئت مدیره بایرن مونیخ چندان از عملکرد این دروازه‌بان بزرگ راضی نیست و تغییرات متوالی در سال‌های اخیر و سرمایه‌گذاری‌هایی که بعضا بی‌نتیجه بوده، احتمال جدایی اولی کان را در پایان فصل افزایش داده است.

جالب اینجاست از زمانی که کارل هاینتس رومنیگه ۶۷ ساله باشگاه بایرن را ترک کرده، زندگی خصوصی خود را در شرایط بهتری پیگیری کرده و آرامش بر خانواده او حاکم شده است. حالا و بعد از انتشار این اخبار، خانواده رومنیگه از این شایعات ناراضی بوده و تصور می‌کنند او ممکن است وسوسه شود که به بایرن بازگردد و حتی در کوتاه مدت به باشگاه مورد علاقه خود کمک کند.

البته هنوز جدایی اولی کان از بایرن مونیخ قطعی نیست و حدود ۵۰ روز دیگر و در مجمع پایان فصل هیئت مدیره، سرنوشت قطعی او مشخص خواهد شد. کارل هاینتس رومنیگه در تاریخ بایرن مونیخ به عنوان بازیکن و مدیر نقش مهم و بزرگی ایفا کرده و از وجهه درخشانی در بین هواداران این تیم برخوردار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی