نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
درخواست عجیب فدراسیون فوتبال؛ به زمان قرارداد قلعه‌نویی کاری نداشته باشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال به تازگی از حکم امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی رو نمایی کرده است؛ حکمی که به امضای مهدی تاج در اختیار امیر قلعه‌نویی قرار گرفته است.

در حکم صادره از سوی مهدی تاج برای امیر قلعه‌نویی به مدت زمان قرارداد سرمربی تیم ملی اشاره نشده است. اینکه امیر قلعه‌نویی تا پایان جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی است یا تا پایان جام جهانی. اگر قرارداد تا پایان جام جهانی باشد، پس نتیجه در جام ملت‌ها چندان مهم نیست و اگر قرارداد تا پایان جام ملت‌ها است امیر قلعه‌نویی می‌بایست در جام ملت‌ها خوب نتیجه بگیرد تا قراردادش برای جام جهانی تمدید شود.

در این باره صحبت‌های زیادی می‌شود اما فدراسیون فوتبال از رسانه‌هایی که به این موضوع می‌پردازند درخواست کرده به زمان قرارداد امیر قلعه‌نویی کاری نداشته باشند!

احسان اصولی در اینباره می‌گوید: «پس از جلسه هیات رئیسه مورخ ۹ اسفند سال گذشته در جمع خبرنگاران گفتم هیات رئیسه چارچوبی را مشخص کرده است و به رئیس فدراسیون این اختیار تفویض شد تا در این چارچوب انتخاب سرمربی تیم ملی را بررسی کند. در نهایت روز ۲۱ اسفند مهدی تاج، امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کرد. اکنون نمی‌دانم چرا این موضوع تا چه اندازه می‌تواند اولویت داشته باشد و ما هم خود را موظف به پاسخگویی می‌دانیم.»

قرارداد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام ملت‌ها است یا تا پایان جام جهانی ؟ این را هیچ کس نمی‌داند در حالی که حق رسانه‌ها و اهالی فوتبال است که این موضوع را بدانند و سخنگوی فدراسیون فوتبال هم دوست ندارد به این سوال یک پاسخ ساده دهد و بیشتر به جای پاسخگویی فرافکنی می‌کند!

در همین رابطه: جزئیات تازه درباره قرارداد قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال/ امیر تا جام‌جهانی ۲۰۲۶ می‌ماند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی