نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
شکیرا
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خواننده کلمبیایی که روزهای سختی را بعد از جدایی از جرارد پیکه می‌گذراند، از دل‌شکستی و غم و درد خود به شیوه‌ای مثبت استفاده کرده و آهنگ‌هایی خلق کرد که او را در صدر فهرست بهترین‌ها قرار دادند.

شکیرا پس از گذراندن یکی از سخت‌ترین سال‌های زندگی شخصی خود، به تدریج در حال بهبودی است و از موفقیت حرفه‌ای و زندگی جدیدش در میامی لذت می‌برد. علاوه بر همه اینها، او در جشن زنان لاتین در موسیقی بیلبورد به عنوان زن لاتین سال انتخاب شد.

شکیرا سال گذشته از شریک زندگی خود جرارد پیکه جدا شد و این زوج دو فرزند به نام‌های میلان و ساشا دارند که هر دو با مادرشان می‌مانند.

لیلا کوبو، مدیر محتوای لاتین/اسپانیایی بیلبورد می‌گوید: «افراد لاتین در سراسر جهان در زمینه موسیقی شخصی به قدرت رسیده‌اند. شکیرا کاملا به تنهایی جنبشی را ایجاد کرد و امروزه با ظرافت، استعداد شگفت‌انگیز و سنت دیرینه کمک به جامعه قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. او تعریف زن در موسیقی است.»

دستاورد شکیرا در موسیقی

در مقاله‌ای که توسط بیلبورد منتشر شده، به تمام دستاوردهای شکیرا اشاره شده، علاوه بر این که او نوعی انقلاب زنانه را به راه انداخته و از دل شکستگی خود به شیوه‌ای مثبت بهره برده است. بیلبورد خاطرنشان کرد: «شکیرا در چند ماه گذشته چهار آهنگ به بازار ارائه کرد که هر ۴ مورد در رتبه ۱ جدول لاتین بیلبورد قرار گرفتند و این خواننده ۱۴ رکورد جهانی گینس را شکست. او در طول مسیرش چیزی شبیه به انقلاب زنانه را به وجود آورد. سوپراستار کلمبیایی نشان داد که آسیب‌پذیر بودن اشکالی ندارد، و یکی از سخت‌ترین سال‌های زندگی خود را به بازگشتی بی‌سابقه به موسیقی اسپانیایی تبدیل کرد.»

شکیرا در طول زندگی حرفه‌ای موفق خود بیش از ۹۰ میلیون نسخه از آلبوم‌هایش را فروخت.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ... IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    ۹۰ میلیون آلبوم؟!
    • نوچ IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      منظورش اینه که بیش از نود ملیون کارنسی (دلار یا یورو) درامد داشته از فروش البوم هایی که تا الان بیرون داده،بد نوشته فکر میکنی میگه نود ملیون البوم تا حالا بیرون داده.
  • مرتضی مقدم IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    شکیرا به بهترین شکل از سروصدای ایجاد شده سر خیانت شوهرش استفاده کرد و نکه تو لاتین موزیک(که خودش پر از خواننده بزرگه)تو موزیک کل دنیا ترکوند ,جالبه که جای نشستن و گریه کردن و اینکه سمت من نیاین من ناراحتم‌ میخام زندگی خصوصی خودمو داشته باشم اومد اسیبشو جهانی کرد و انگار به همه زنای اسیب دیده هدیه و درس قدرت داد (البته ما داخل ادم نیستیم بقیه دنیارو میگم) بهرحال هروی بدست اورد نوش جونش .پیکه هم سعی کرد نقش عاشق رو بازی کنه با اون دختره و بهره برداری خودشو کنه ولی موفق نبود و تابلو بود دختررو برا زندگی نمیخواسته.
  • 😑 IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    شکیرا خیلی نازه لیاقت نداشت شوهرش
  • ناشناس US ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    عاشق شکیرا هستم ،زن نمونه
  • ناشناس IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    درعین اینکه نشون داد که خرد شده و مثل بعضی از زنهای مغرور که میخان نشون ندن که خیانت چه بلایی سرشون میاره به همه نشون داد که شکیرا هم که باشی بهت خیانت میشه و آسیب می بینی و قسمت جالبش این بود که از این ضربه ای که خورد با یه عکس العمل جالب به نفع خودش استفاده کرد ودرآمد میلیون دلاری به دست آورد و احترام به جای ترحم گرفت از مردم چون شکیرا خیلی تو زندگی خصوصیش مغرور بوده و پیکه رو دست کم می گرفته پیکه اینجوری میخواست کمبودهایی که تو زندگی با شکیرا داشت رو با خیانت با یه دختر جوون جبران کنه و اینجوری غرور شکیرا رو خرد کنه ولی پیکه می تونست خیلی محترمانه تر زندگیشو تموم کنه و انقدر خودش و ضایع نکنه تو دنیا،به نظرم شکیرا هم درس بزرگی گرفت هم پول بزرگی به دست آورد
  • مهناز IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    شکیرا زن مهربان ومادری دلسوز برای بچه هایش هست
  • مهناز IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    شکیرا زن نمونه ست
  • مرجان IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    خیلی کار های شکیرا را دوست دارم نشان داد که شکست اول پیروزی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی