نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
آلگری بعد از شکست و حذف تیمش؛ باید آغوشمان را باز نگه داریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی یوونتوس از اشتباهات تاثیرگذاری که موجه حذف تیمش از جام حذفی ایتالیا شد حرف زد

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، تایید داشت که شاگردانش در بازی برابر اینتر خواب بودند.‌ یوونتوس در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل اینتر یک بر صفر شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در این بازی دوشان ولاهوویچ و مویزه کین دو بازیکن کلیدی یووه مصدوم بودند و فدریکو کیزا به عنوان شماره ۹ کاذب بازی کرد اما نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند.

آلگری بعد از بازی گفت: «احساس کردم در نیمه اول به خصوص ۱۵ دقیقه اول، ما خواب بودیم. از آن زمان به بعد بهتر بودیم اما به اندازه کافی شوت به سمت دروازه نداشتیم. اینتر یک تیم بسیار فیزیکی است. ما باید باتری‌ها را شارژ کنیم، زیرا چهار بازی از پنج بازی اخیر سری‌آ را باخته‌ایم، از کوپا ایتالیا حذف شده‌ایم و از فردا باید آستین‌ها را بالا بزنیم. در نیمه نهایی لیگ اروپا هستیم و باید از موقعیت خود در سری‌آ دفاع کنیم تا میلان و رم را پایین‌تر نگه داریم.»

او در مورد تغییر ترکیب تیمش گفت: «بین دو نیمه ترکیب را تغییر دادم چون اینتر عقب نشسته بود و طبیعی بود که حضور بیشتری در محوطه جریمه داشته باشیم. میلیک برای ریکاوری به زمان نیاز داشت، بنابراین با غیبت ولاهوویچ، من متقاعد شدم که کیزا خوب کار خواهد کرد. او مطمئناً تلاش کرد، اما ما صبور نبودیم.»

آلگری همچنین در مورد احساسش از عدم صعود به فینال اینطور پاسخ داد: «ناامید کننده است که در فینال کوپا ایتالیا حضور نداشته باشیم، اما ما باید آغوش‌مان را باز نگه داریم و با هر چیزی که در این فصل به سراغمان می‌آید، کنار بیاییم. بخشی از آن تقصیر خودمان است، زیرا یک‌شنبه یک گل گنگ مقابل ناپولی دریافت کردیم و همه شما بازی رفت را با اینتر دیدید. باید یاد بگیریم که از نظر ذهنی قوی و صبور باشیم، زیرا چرخ می‌چرخد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی