محل بازی پرسپولیس و پیکان مشخص شد/ کرج نه، بازی در تهران برگزار می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف چیزی که امروز اعلام شد، بازی پرسپولیس و پیکان در تهران برگزار می شود.

بعد از برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، هفته بیست و هشتم لیگ برتر برگزار خواهد شد و پرسپولیس و پیکان در این هفته به مصاف هم خواهند رفت. بازی که قرار است به میزبانی پیکان برگزار شود. چندی قبل باشگاه پیکان با ارسال نامه ای به مسئولان سازمان لیگ اعلام کرد آمادگی میزبانی از پرسپولیس را در ورزشگاه انقلاب کرج دارد و در صورت موافقت شورای تامین و سازمان لیگ این دیدار در کرج برگزار شود.

طبق پیگیری های ما بازی دو تیم پرسپولیس و پیکان در تهران برگزار خواهد شد و خبری از برگزاری در کرج نخواهد بود. دلیل این اتفاق هم مخالفت شورای تامین خواهد بود و مسئولان شورای تامین اجازه برگزاری این بازی را در کرج نخواهند داد. به این ترتیب دیدار این دو تیم به احتمال زیاد در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد. پیش از این شایعه شده بود که پرسپولیسی ها خواهان برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی هستند و حاضرند تمام عواید بلیط فروشی این بازی را هم به پیکانی ها بدهند.

موضوعی که البته از سوی هیچکدام از دو باشگاه پرسپولیس و پیکان تایید نشد ولی با مخالفت شدید استقلالی ها روبرو شد و مدیران این تیم مدعی شدند این دیدار نباید در ورزشگاه آزادی برگزار شود. گفتنی است یکی از مدیران پیکان در گفت و گو با خبرورزشی این موضوع را تایید و اعلام کرد به احتمال زیاد بازی دو تیم در هفته بیست و هشتم در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • میلاد IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    تبانی
  • علی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    کیسه کشا اگر خودشان باشند دست به هر کاری می‌زنند تا به خواسته خودشان برسند
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    چه اشکالی داره درآزادی باشه مثه بازی پارسال استقلال وهمین پیکان که پیکان دور برگشتش در آزادی میزبانی استقلال کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی