نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پیام ویژه برانکو برای هواداران پرسپولیس؛ در قلب من که همیشه قهرمانید/ پیشرفت در فوتبال عمان کاملاً دیده می‌شود
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان با بیان اینکه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را تماشا نکرده است، گفت: در قلب من همیشه پرسپولیس قهرمان است.

رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به سه هفته نهایی خود نزدیک شده است که یحیی گل محمدی در پایان هفته بیست و هفتم توانست گوی سبقت را از همتایان خارجی خود همچون ژوزه مورایس سرمربی سپاهان و ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال برباید و با پرسپولیس به صدر جدول لیگ صعود کند.

دو سرمربی خارجی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی تلاش خود را برای باز پس‌گیری صدر جدول ادامه می‌دهند که بازی‌های سختی در انتظارشان است.

برانکو ایوانکوویچ سابقه چند قهرمانی با تیم پرسپولیس را دارد و هرچند در حال حاضر سرمربی تیم ملی عمان است اما فوتبال ایران را هم دنبال می‌کند.

برانکو که تمام تمرکز خود را در موفقیت با عمان در جام ملت‌های آسیا قرار داده است درباره آخرین وضعیت تیم ملی عمان، گفت: طبق برنامه‌ای مشخص و از پیش تعیین شده قدم‌های رو به جلو و سازنده بر می‌داریم. پیشرفت در فوتبال عمان کاملاً دیده می‌شود و من هم روی هدفم برای جام ملت‌های آسیا تمرکز دارم.

موفق‌ترین مربی خارجی تاریخ فوتبال باشگاهی لیگ برتر ایران درباره دربی صدم پایتخت افزود: نتوانستم بازی را ببینیم اما از طریق اخبار متوجه شدم پرسپولیس موفق شده یک بر صفر بازی را ببرد. گل بازی را هم بعداً دیدم. به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

او درباره رقابت فشرده تیم‌ها برای قهرمانی فصل جاری لیگ برتر ایران تصریح کرد: تمام تیم‌ها پر طرفدار هستند. بازی‌های لیگ برتر ایران جذاب‌تر شده است اما راستش را بخواهید با جزئیات نتوانستم آن را پیگیر باشم.

برانکو در پایان تاکید کرد: فعلاً سرمربی عمان هستم و کار مهم‌تری دارم. امیدوارم تیمی که حقش بوده است قهرمان شود. در قلب من که همیشه پرسپولیس قهرمان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    اگه می گفت بازی رو دیدم که دیده بود بعد خبرنگار ازش می پرسید نظرت درباره پنالتی دقایق اولیه روی مهدی قایدی چیه؟ اگه می گفت پنالتی نبود که اعتبارش زیر سوال می رفت و اگه می گفت پنالتی بوده که جایگاهش رو بین هواداران پرسپولیس از دست می داد. برای همین گفت ندیدم
  • پرسپولیسی شریف IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    برانکوی نجیب و محبوب، تا ابد در قلب همه ما پرسپولیسی هاست.
  • زهرا IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان زنده باد پروفسور برانکو و زنده باد آقا یحیی امپراطور انشاالله تعالی
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    پرسپولیس پرفسور برانکو ایوانکویچ 🦁🦁وامپراطوریحیی گلمحمدی🦁🦁🦁🚩🚩🚩🚩🚩🚩

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی