توصیه انجمن روزنامه‌نگاران تهران به رسانه‌ها: علیرضا دبیر را تحریم کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انجمن روزنامه‌نگاران استان تهران درخواست کردند پس از توهین علیرضا دبیر به یک خبرنگار او را تحریم کنند.

انجمن روزنامه‌نگاران استان تهران به خبرنگاران پس از توهین علیرضا دبیر به یک خبرنگار ورزشی و اخراج او از جلسه، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه با اشاره به رفتار زننده علیرضا دبیر و همچنین سخنان چندی پیش مسعود درخشان آمده است: دو اتفاق رسانه‌ای در روزهای اخیر، نشان از وضعیت نابسامان جایگاه روزنامه‌نگاری در ایران است. در یکی از این دو رویداد مسعود درخشان مهمان یک برنامه تلویزیونی به صراحت روزنامه‌نگاران را «منحط» می‌خواند و در رویداد دیگر علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی حتی یک کلمه انتقادی را برنمی‌تابد و در نامودبانه‌ترین شکل ممکن، به خبرنگاری که از وی سئوال کرده است توهین می‌کند و حکم به اخراج خبرنگار از جلسه می‌دهد.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران ضمن حمایت از خبرنگار حاضر در جلسه، با محکوم کردن توهین و اخراج خبرنگاران از حوزه کاری ایشان، بر ارزش‌های اجتماعی فعالیت روزنامه‌نگاران در شرایط سخت فعلی تاکید می‌کند و به همکاران خود پیشنهاد می‌کند در برخورد با مسئولانی که جایگاه روزنامه‌نگاری را درک نکرده و توهین روا می‌دارند بطور منسجم اعتراض کرده و از پوشش خبری فعالیت‌های آنان خودداری کنند.

انجمن همچنین عکس‌العمل مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ را در این مورد به‌موقع و مثبت ارزیابی می‌کند و انتظار دارد در سایر موارد اتهام و توهین به کلیت خبرنگاران نیز  این روش در پیش گرفته شود.

در همین رابطه: خبرنگار خبرنگار است؛ بی‌دعوت که نیامده بود!/ ادعای مرام پهلوانی و نماز اول وقت، یا فریاد و صدازدن حراست؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • امین IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    احسنت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی