نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پرده‌برداری از اقدام پیشکسوت پرسپولیس در دربی/ واکنش رسمی به شایعه جنجالی؛ فرد متخلف شناسایی شد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاق عجیب در دربی پایتخت ابعاد جدیدی پیدا کرد.

در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال که با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به اتمام رسید، اقدام یک توپ‌جمع‌کن برای قرار دادن توپ در نقطه کرنر به سود استقلال سبب ضبط آیدی‌کارت و اخراج او از کنار زمین توسط سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ شد.

عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال تهران و نماینده این هیئت در دربی ۱۰۰ اظهار کرد: ابتدا باید بگویم این‌که عنوان شده این فرد با اعتراض افشین پیروانی از کنار زمین اخراج شد، درست نیست. شاهد بودم در آن لحظه یک توپ‌جمع‌کن دیگر توپ را به زمین فرستاد و فرد متخلف نیز توپ را روی نقطه کرنر قرار داد. پیروانی نیز به آن‌ها اعتراض کرد زیرا با این حرکت‌شان سبب از جریان افتادن بازی می‌شدند.

وی افزود: در قوانین ذکر شده توپ‌جمع‌کن‌ها که از عوامل برگزاری بازی هستند باید زیر ۱۵ سال داشته باشند. این فرد نیز توپ‌جمع کن نبود و از عوامل برانکارد بود اما بدون هیچ‌گونه هماهنگی، ناگهان توپ را روی نقطه کرنر قرار داد. درحالی که به هیچ وجه نباید چنین کاری انجام می‌داد و وقتی به عنوان یک عامل برانکارد در کنار زمین قرار دارد، نباید به عنوان یک توپ‌جمع‌کن عمل کرده و توپ را روی نقطه کرنر قرار بدهد.

دبیر هیئت فوتبال تهران اضافه کرد: اقدام سهیل مهدی نیز برای اخراج این فرد متخلف از کنار زمین، مطابق قانون بود و نباید از او به خاطر اجرای قانون گلایه کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • کیثه ی کثیف. IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    مسئول برانکادر ! نقطه ی کرنر!عجب خرتوخری موقع برگزاری مثلا مهمترین بازی لیگ.اگه یه وقت مردم دیدن یکی از توپ جمع کنها مسئول تعویض بازیکنان کیثه شده نباید تعجب کنند !😂😂😂 اون طرف باید بره خدا رو شکر کنه من مسئول لیگ نیستم والا همون توپ و پرچم کرنر رو وسط همون زمین مسابقه تو ........!😆😆😆
  • کیسه افکن IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    اصلآ مسئول برانکارد چه به توپ جمع کنی لیاقتش همان کیسه کشی است
  • لنگی کثیف IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    معلومه تو هم لنگی خراب هستی دیگه نمیخواد درستش کنی لنکی حقیر همه دیگه میدونن که لنگ از اون بالا گرفته تا پایین همه کمکش میکنن پس خواهش برو تو غار لنگی حقیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی