ماشین‌های ماریو بالوتلی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماریو بالوتلی بارها با ماشین‌های گران‌قیمت خود تصادف کرده و حالا در تلاش است تا برخی از آن‌ها را بفروشد.

ماریو بالوتلی که اشتیاقش نسبت به ماشین‌های خود را از دست داده، در حال فروش ناوگان سوپراسپرت‌های خود از جمله فراری و لامبورگینی است. ستاره سابق منچسترسیتی و لیورپول در گذشته به جمع‌آوری ماشین‌های گران‌قیمت معروف بود، اما به نظر می‌رسد این مهاجم که در حال حاضر در تیم سیون سوئیس بازی می‌کند، به اندازه کافی ماشین‌بازی کرده و تصمیم گرفته گاراژ خود را خلوت کند.

او به نشریه بلیک گفت: «هنوز هم در گاراژم خودروهای زیادی دارم اما بعضی از آنها را می‌فروشم.» بالوتلی ۳۲ ساله با جنجال در داخل و خارج از زمین غریبه نیست، اما در جاده نیز به دردسر افتاده است. او که در سال ۲۰۱۲ در سیتی بود، با بنتلی خود در مرکز شهر منچستر تصادف کرد و باعث شد زنی که در ماشینش نشسته بود به بیمارستان منتقل شود. این اتفاق دو سال پس از برخورد با خودروی دیگری در حین رانندگی با آئودی A8 خود در خیابان چستر رخ داد.

بالوتلی همچنین زمانی که در نیس فرانسه بود با خودروی ایجنتش مینو رایولای فقید به تیر برق کوبید. بدشانسی مهاجم ایتالیایی در جاده به سال ۲۰۲۰ هم کشیده شد و و در ساعت ۶ صبح روز سال نو دچار سانحه رانندگی شد. این بار بالوتلی در سمت سرنشین فیات ۵۰۰ آبارث نقره‌ای بود که به دروازه یک نانوایی برخورد کرد.

این مهاجم در سال ۲۰۲۲ پس از یک سال حضور در ترکیه از آدانا دمیراِسپور به سیون پیوست. اما بالوتلی در این فصل در ۱۶ بازی تنها ۶ گل به ثمر رسانده و تیمش در جایگاه یکی مانده به آخر جدول قرار دارد. او در نهایت در این ماه اولین گل خود را بعد از پنج ماه به ثمر رساند.

درباره کلکسیون خودروهای دیگر ستاره‌های فوتبال بخوانید:

ماشین‌های ماریو بالوتلی

ماشین‌های ماریو بالوتلی

ماشین‌های ماریو بالوتلی

ماشین‌های ماریو بالوتلی

ماشین‌های ماریو بالوتلی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی