نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
علاقه خاص سرمربی پرسپولیس به ستاره چپ‌پا و مغضوب استقلال/ اولین یاغی لیگ بیست‌وسوم مشخص شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از حذف تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خیلی‌ها معتقد بودند ابوالفضل جلالی پدیده ایران در این رقابت‌ها بوده است.

یکی از تصمیمات درست کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب مدافع چپ آملی استقلال برای حضور در این مسابقات بود. جلالی در حالی جوان‌ترین بازیکن اردوی ایران در جام جهانی بود که در دو بازی اول مقابل انگلیس و ولز فرصت بازی پیدا نکرد ولی در دیدار مقابل آمریکا دقایقی به بازی آمد و نمایش بسیار خوبی هم داشت.

 کادرفنی تیم ملی با انتخابی شجاعانه، جلالی را از دقیقه ۷۱ وارد زمین مسابقه کرد. این بازیکن با انگیزه بالایی که داشت عملکرد خوبی از خود نشان داد و عملاً این سمت تیم ملی را فعال کرد. او با عملکردش ثابت کرد که کادرفنی در خصوص انتخاب مهره سمت چپ اشتباه کرده است و می‌توانست خیلی زودتر و حتی در بازی‌های قبلی هم به مدافع جوان استقلال فرصت بازی بدهد.

همان ۲۰ دقیقه فرصت بازی مقابل آمریکا، نشان داد که جلالی آینده خوبی دارد و می‌تواند حتی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی باشد. جلالی بعد از بازگشت تیم ملی از قطر، روزهای خوبی را با ساپینتو در استقلال تجربه نکرد. هموطن کارلوس کی روش اصلا اعتقادی به سبک بازی ابوالفضل جلالی نداشته و او را به بازی نگرفت و حتی کار به جایی رسیده که از لیست بازی‌های اخیر این تیم نیز خط زده و می‌زند!

اخبار واصله اما حکایت از علاقه شدید یحیی گل محمدی به سبک بازی جلالی دارد. سرمربی پرسپولیس در فصل جاری بالاجبار از وحید امیری هافبک و علی نعمتی دفاع وسط در پُست دفاع چپ استفاده کرده و از ابتدای لیگ بیست و دوم کمبود یک مدافع چپ رونده، هجومی و تخصصی را حس کرده است.

یحیی گل محمدی که تابستان گذشته به دنبال خرید امید نورافکن و میلاد زکی پور بود و به دلایل متفاوتی نتوانست با یکی از این دو قرارداد ببندد حالا گفته می‌شود اسم ابوالفضل جلالی را در لیست خود قرار داده است. هر چند گفته می‌شود ابوالفضل جلالی یک پیشنهاد خارجی دارد اما این احتمال نیز می‌رود که او یاغی فوتبال ایران در لیگ بیست و سوم شود چرا که درصورت تمدید قرارداد ساپینتو، این بازیکن ۱۰۰ درصد رفتنی خواهد شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    ساپینتو هم مربی کوچکی نیست و حتما دلیلی برای نیمکت نشینی بازیکن داره
    • میلاد IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      این خبرها از طرف بازیکن و فقط برای بازار گرمیه
    • فریاد IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      ساپی هیچی نیست اینرو بعنوان ی استقلالی میگم! مربی ای که روبرو تیم های بزرگ کشور تر زد ..هیچی به استقلال اضافه نکرده جز التهاب کنار زمین ... خیلیا رو نابود کرد ، مربی های داخلی داریم با یک دهم بودجه استقلال ببین چه فوتبالی بازی می کنند ...
  • امیر تاجی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    تو رو قرآن یه نفر از داخل باشگاه به اون ساپینتوی لجباز بفهمونه با اینکارش داره به استقلال ضربه میزنه، جلالی هم در آینده میشه یکی مثل نورافکن که باید حسرتشو بخوریم ما که طرفدار فوتبالیم و چند ده ساله فوتبال میبینیم دیگه در این حد میفهمیم که کدوم بازیکن آینده داره؛ بدون شک ابوالفضل جلالی رو بورس ترین بک چپ فوتبال ایران میشه( وقتی فرهاد مجیدی که نشون داده استعدادیاب فوق العاده ایه و با وجود مصدومیت رو جذبش اصرار داشت اگه هوادار زرنگ باشه میفهمه این بازیکن آینده داره) حالا ما به لطف شاه فرهاد داریمش و به خاطر کج سلیقگی ساپینتو از دست میدیمش
  • ۶۶۶۶۶۶ IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    منظور از پیشنهاد خارجی کشور های عربیه دیگه؟...
  • خرزوخان IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    ساپینتو میدونه بدرد نمیخوره گذاشتش کنار تو کار مربی دخالت نکنید اصلآ هر حال میخواد بره مربی بی دلیل اونو کنار نمیزاره
  • مهدی عزیزی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    جلالی باید بمونه اصلا چرا بهش یه بازی 90دقیقه ای نمیده
  • قدرت اله امینی ناشناس IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    من هوادرپرسپولیسم ولی باکنارگذاشتن یزدانی درنیم فصل وانتقال او به سپاهان وهمان خطائی که دراستقلال مزتکب شده بود درسپاهان هم تکرار کردودرسپاهان هم نیمکت نشین شد ساپینتو رامربی باکلاس دیدم مربی بادانش ودوستداشتنی
  • محمد غلامی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    جلالی بازیکن باکیفیت و با انگیزه ای است
  • رضا IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    بدترین بازیکن سلمانی ،،،واقعا جلالی عالیه حیف،،،ولی هرچی ساپی بگه
  • تاج آسیا IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    جلالی باید قدر خودش رو بدونه و به فوتبال حرفه ای رو بیاره،درصورت پیشنهاد خوب خارجی حتما لیگ خارج از کشور رو هم تجربه کنه و پخته برگرده و به تیم کمک کنه.وجودش در آینده در استقلال کاملا مشهوده.
  • علی US ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    خبرورزشی کیسه کشم هر بازیکنیو میخاد تو استقلال نگه بداره اولین کاری که میکنه اینه میاد تیترمیزنه فلانیو پرسپولیس میخاد تا ازاین طریق فشار بیاره به باشگاه کیسه اون بازیکنی نگه بدارن .
  • اسماعیل IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    از ساپینتو خواهش میکنم لجبازی نکند جلالی بازیکن با کیفیتی است باید در ترکیب باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی