پای بایرن‌مونیخ به پرونده پولشویی باز شد/ تفتیش باشگاه توسط پلیس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دفتر باشگاه بایرن مونیخ و ورزشگاه آلیانتس آرنا مورد تفتیش پلیس قرار گرفت.

باشگاه بایرن مونیخ زیر ذره‌بین پلیس آلمان قرار گرفته است. بر اساس گزارش نشریه آلمانی «بیلد»؛ بازرسان اداره پلیس جنایی فدرال روز سه‌شنبه ورزشگاه آلیانتس آرنا و دفتر مرکزی باشگاه بایرن مونیخ را در رابطه با پرونده پولشویی علیه علیشر عثمانوف، الیگارش و میلیاردر روسی (الیگارش‌ها کسانی هستند که ثروت مافوق تصوری دارند و با حکمرانان دولت‌های خود ارتباط بسیار نزدیکی دارند) مورد تفتیش قرار دادند.

طبق این گزارش اولی هوینس رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ و عضو فعلی هیئت مدیره این باشگاه آلمانی و عثمانوف یکدیگر را از تگرنسی (شهرکی در ناحیه میزباخ واقع در ایالت باواریا) می‌شناسند، جایی که عثمانوف تا زمان فرارش در مارس ۲۰۲۲ در آنجا اقامت داشت. هوینس بلیت‌های جایگاه VIP بازی‌های مهم بایرن از جمله بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان را برای این میلیاردر روسی تهیه و ارسال می‌کرد.

بازرسان ورزشگاه آلیانتس آرنا و دفتر مرکزی باشگاه بایرن مونیخ را به امید یافتن شواهدی در این پرونده پولشویی مورد تفتیش قرار دادند. هنوز مشخص نیست که آیا پلیس مدرکی به دست آورده است یا خیر! باشگاه بایرن مونیخ در این دادرسی مظنون نیست، بلکه شاهد است.  

دادستانی در این خصوص گفته است: «مرجع ما هیچ تحقیقی علیه باشگاه بایرن مونیخ یا مسؤلین و اعضای این باشگاه انجام نمی‌دهد».

این مطلب را هم بخوانید: عصبانیت خانواده رومنیگه از یک شایعه/ نگرانی شدید برای آرامش در زندگی خصوصی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی