شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
۰ |
۰
سورپرایز ویژه برای ستاره استقلال در جم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز در جم و در استادیوم تختی این شهر شاگردان امید رضا روانخواه پذیرای استقلالی ها خواهند بود.

 یکی از نکات جالب و حاشیه ای دیدار پارس جنوبی جم – استقلال حضور دو بازیکن بوشهری در ترکیب تیم مدعی قهرمانی است. دو بازیکنی که در تیم های بوشهری ستاره شدند و اکنون پیراهن استقلال را برتن کردند. گل های مهدی قایدی در ایرانجوان بوشهر او را به استقلال تهران برد و در ادامه حضورش در تیم شباب الاهلی کوتاه مدت بود و دوباره به جمع آبی ها برگشت و این فصل را در حالی به پایان می برد که به همراه استقلال هم مدعی قهرمانی در لیگ برتر است و هم جام حذفی. محمد محبی هم بعد از صعود به همراه شاهین شهرداری بوشهر به تیم سپاهان رفت و در ادامه پیراهن سانتاکلارا را برتن کرد و این فصل هم به عنوان بازیکن قرضی برای استقلال بازی می کند. در بیشتر موفقیت های این فصل استقلال رد و پای این دو بازیکن بوشهری دیده می شود.

نکته جالب اینکه پدر محمد محبی از بوشهر به سمت جم حرکت کرده تا عصر امروز با حضور در استادیوم تختی جم نظاره گر دیدار استقلال در برابر پارس جنوبی جم باشد. ستاره این فصل استقلال همواره از حمایت های پدر و مادرش به نیکی یاد می کند و آن را دلیل اصلی موفقیتش در فوتبال بر می شمرد. به نظر محمد محبی و مهدی قایدی در مصاف امروز با پارس جنوبی در ترکیب ثابت تیم استقلال به میدان خواهند آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی